Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته ششم لیگ برتر ساحلی روزهای ۱۲ و ۱۳ خردادماه پیگیری خواهد شد و دو تیم پیکان بندر دیر و شهداب یزد در این هفته برای کسب دو سهمیه مرحله نهایی تلاش خواهند کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فردا (چهارشنبه) به میزبانی هیات والیبال استان تهران آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی، هشت تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد که تا کنون تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر، صعودشان به مرحله نهایی قطعی شده است.

۱۰ تیم دیگر این رقابت‌ها در تلاش برای کسب سهمیه مرحله نهایی هستند اما تیم‌های پیکان بندر دیر و شهدای یزد که به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ برد در رتبه‌های سوم و چهارم جدول لیگ برتر ساحلی قرار دارند، از اقبال بیشتری برای کسب سهمیه در هفته ششم برخوردارند.

مسعود روحی، مسعود حمدانی، مصطفی مقدم، علیرضا قلی‌زاده، امید امیاری و محسن جعفری داوران قضاوت کننده در هفته ششم لیگ برتر ساحلی هستند و بهرام سلیمانی به عنوان سرپرست داوران بر عملکرد آنان نظارت خواهد کرد.

کلینیک داوری هفته ششم لیگ برتر ساحلی نیز عصر امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش‌های مجموعه ورزشی پیکان برگزار شد و سلیمانی آخرین قوانین و مقررات داوری را برای شش داور قضاوت کننده تشریح کرد.

سپس سلیمانی به همراه داوران از زمین مسابقه بازدید و شرایط آن را از نظر استاندارهای فدراسیون جهانی برای برگزاری مسابقات بررسی کردند.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال ساحلی به قرار زیر است:

** چهارشنبه ۱۲ خردادماه

شهدا یزد – مقاومت گلساپوش یزد (بازی اول ساعت ۸ و بازی دوم ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه)

رعد پدافند تهران – موج سواران ساحل نوشهر (بازی اول ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه)

دریادلان گناوه – ساوانا بهشهر  (بازی اول ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۴)

سروقامتان بابل – منطقه آزاد چابهار (بازی اول ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه)

پیکان بندر دیر – وارنا شهر باران (بازی اول ساعت ۱۱ و بازی دوم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه)

توپکا بابلسر – هورسان رامسر (بازی اول ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه)

 

** پنج‌شنبه ۱۳ خردادماه

پیکان بندر دیر – موج سواران ساحل نوشهر (بازی اول ساعت ۸ و بازی دوم ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه)

سروقامتان بابل – وارنا شهر باران (بازی اول ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه)

توپکا بابلسر – ساوانا بهشهر (بازی اول ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۴)

دریادلان گناوه – رعد پدافند تهران (بازی اول ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه)

مقاومت گلساپوش یزد – هورسان رامسر (بازی اول ساعت ۱۱ و بازی دوم ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه)

شهدا یزد – منطقه آزاد چابهار (بازی اول ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه و بازی دوم ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ورزشی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی والیبال ورزشی هفته ششم لیگ برتر ساحلی بازی اول ساعت ۱۱ بازی اول ساعت ۸ پیکان بندر دیر مرحله نهایی ۳۰ دقیقه ۱۵ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد

علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به پیروزی این تیم مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال عملکرد خیلی خوبی را در بازی با شمس‌آذر به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۰ مسلط به بازی بود اما متاسفانه در حالی که سه بر صفر از رقیب پیش بودند بازی را رها و به یک‌باره ۲ گل دریافت کردند!

وی افزود: به نظرم این تصور بین بازیکنان استقلال به وجود آمد که پیروز میدان شده‌اند و به همین دلیل برای دقایقی حریف را دست کم گرفتند. این اتفاق نباید تکرار شود. بازیکنان باید تا آخرین دقیقه بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در روزهایی که لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است، فدراسیون باید نظارت دقیق‌تری به این رقابت‌ها داشته باشد و امیدوارم از VAR استفاده کند.

موسوی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. الان بازی هر هفته برای این تیم حکم قهرمانی را دارد و استقلال باید بازی‌های آینده را با دقت و قدرت بیشتری پیگیری کند.

مهاجم سال‌های دور استقلال به دیدار این تیم برابر تراکتور در هفته بیست‌وپنجم نیز اشاره کرد و گفت:‌ بازی با تراکتور برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و در خانه حریف مسابقه حساسی را در پیش دارد و اگر بتواند این تیم را در تبریز شکست دهد، گام بلندی برای قهرمانی بر خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال به موضوع واگذاری سرخابی‌ها نیز اشاره و اضافه کرد: واگذاری استقلال اتفاق خوشایندی برای این تیم خواهد بود و به طور حتم بسیاری از مشکلات مالی آبی‌پوشان از بین خواهد رفت. مهم‌ترین اتفاق این واگذاری برطرف شدن مالکیت مشترک سرخابی‌ها بود و امیدوارم مجوز حضور آنها در لیگ قهرمانان صادر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد