Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - محمد ساری معاون قضایی بخش کهریزک گفت: در راستای اجرای اقدامات حفاظتی طی عملیاتی بیش از ۶۰ باب کوره‌ غیرمجاز زغال فعال در بخش کهریزک تخریب و زمین‌ها آزادسازی شد. - اخبار استانها -

محمد ساری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به تخریب کوره‌های زغال در بخش کهریزک اظهار داشت: در راستای اجرای اقدامات حفاظتی طی عملیاتی بیش از 60 باب کوره‌ غیرمجاز زغال فعال در بخش کهریزک تخریب و زمین‌ها آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متخلفان توسط اتباع و استفاده چوب تازه درختان هرس شده برای تولید زغال استفاده می‌کردند که برای مقابله با این اقدام تمام چوب‌های کشف‌شده معدوم شد و افراد متخلف دستگیر شدند.

معاون قضایی بخش کهریزک با اشاره به آسیب‌های ناشی از کوره‌های غیرمجاز گفت: کوره‌های زغال با انتشار گازهای خطرناک سهم بسزایی در آلایندگی محیط‌زیست و تهدیدی برای مردم به‌حساب می‌آیند.

گزارش تسنیم از ‌دادگاه ‌‌‌68 تن گوشت تاریخ گذشته در کهریزک ‌/ خط و نشان قاضی برای متهمان پرونده + فیلمتغییر کاربری بیمارستان هاشمی‌نژاد کهریزک ظلم در حق مردم منطقه استتهران| 65 تن گوشت منجمد تاریخ گذشته در کهریزک کشف و ضبط شد + فیلم

ساری تصریح کرد: هدف از تخریب این کوره‌های غیرمجاز صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی است و تمامی فعالیت‌های کوره‌ها در جهان‌آباد، دوتویه و درسن آباد باید منوط به اخذ مجوز از منابع طبیعی باشد.

معاون قضایی بخش کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از آلودگی زیست‌محیطی و پسماند در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش کهریزک کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان