Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در این مراسم با بیان اینکه از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت از خیرین مسکن ساز بهره گیری می شود اظهار داشت: نهادهای حمایتی تامین هزینه ساخت پنج واحد مسکونی از ۸۸۶ واحد ویژه نیازمندان را پذیرفته اند که این واحد ها به صورت رایگان  به اقشار آسیب پذیر واگذار می شود.

عطاالله زمانی ادامه داد:‌کمک بلاعوض ۱۴۰ میلیون تومانی به خانوارهای نیازمند در این طرح گنجانده شده و زمین این واحدهای مسکونی توسط دولت تامین شده و از محل حساب ۱۰۰ امام راحل کمک های رایگان به خانوارهای نیازمند و مددجویان داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: سطح اشغال واحد های این طرح حدود ۲۷ درصد است و طی سه سال آینده به بهره برداری می رسد، متراژ مفید هر واحد ۷۵ متر مربع است ، علاوه بر این ساخت ۷۲ واحد مسکونی در شهر صدرای شیراز هم کلید خورده است که به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر واگذار خواهد شد.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور در این آیین که به صورت نمادین با آغاز عملیات اجرایی ۴۲ واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شیراز انجام گرفت بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین برای تامین مسکن نیازمندان و مددجویان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با برشمردن ماموریت های بنیاد مسکن با مشارکت خیرین و حساب ۱۰۰ امام راحل اظهار داشت : تامین مسکن نیازمندان و مددجویان از ماموریت های اصلی بنیاد مسکن است ، بنیاد مسکن ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را با اعطای تسهیلات کم بهره ۵۰ میلیون تومانی و کمک رایگان ۳۰ میلیون تومانی در سطح کشور کلید زده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد.

وی اضافه کرد :  در حال حاضر در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در سایه همدلی و همراهی با مجموعه مدیران استانی به وجود آمده و حمایت های خوبی هم از سوی مسوولان  و دولت انجام شده که مطلوب ارزیابی می شود.

وی با اشاره اینکه نتیجه این همدلی ارائه خدمات بسیار زیاد و برجسته در همه استان های کشور و استان فارس بوده است، گفت: خوشبختانه هم اکنون  کار ساخت ۸۸۶  واحد مسکن محرومان شهری در استان فارس آغاز شده که بزودی به پیشرفت بسیار خوبی خواهد رسید  و امیدواریم طی سه سال آینده این طرح ها  به بهره برداری برسد.

این مسوول افزود: در زمینه احداث مسکن روستایی هم پیشرفت قابل قبولی در همه استان ها حاصل شده و این امیدواری وجود دارد که در آینده ای نزدیک مقدار تعهد شده بنیاد مسکن به بهره برداری برسد. استان فارس در این حوزه ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان را کلید زده است.

روحانی نژاد اضافه کرد: در طرح اقدام ملی مسکن هم احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد با قدرت آغاز شده است و این بنیاد با توجه به اعطای تسهیلات به متقاضیان آمادگی همکاری درحد بالاتر را دارد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری ۲ مطالبه جدی از نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارند که این ۲ مطالبه شامل احداث مسکن محرومان و برطرف شدن مشکلات مردم پس از بلایای طبیعی است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد احداث مسکن بادوام را در سیاست‌های اصلی خود قرار داده و تاکنون بیش از ۲ میلیون واحد مسکن روستایی را سامان بخشیده است.

وی با بیان اینکه این نهاد موظف است که برای محرومان سرپناه ایجاد کند افزود:خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های خوبی داشته و توانسته در اکثر روستاهای بالای ۲۰ خانوار نقاط مختلف کشور اقداماتی انجام دهد.

وی اظهار داشت: علاوه بر عمران روستایی، مشارکت در بخش‌های مختلف همچون ایجاد جداره‌ها و موانع در حوادث و بلایای طبیعی، ساختن پل‌ها جزو برنامه‌های این بنیاد قرار دارد و همچنین بازسازی مناطق حادثه دیده در روستا و شهر را برعهده گرفته است.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی بنیاد مسکن شیراز فارس اداره کل بهزیستی استان تهران پروندهٔ خبری بازار مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی بنیاد مسکن شیراز آسیب های اجتماعی بنیاد مسکن شیراز فارس اداره کل بهزیستی استان تهران اخبار کنکور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واحد مسکونی استان فارس احداث مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان می‌گوید: ۹ هزار واحد قابل افتتاح در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال وجود دارد.

یوسف زاده در حاشیه جلسه شورای مسکن استان گفت: در این شورا سهمیه بانک‌های عامل استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید مشخص شد و در شهرستان‌های خمین، محلات، مامونیه و ساوه زمین‌هایی که در فرآیند کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته بودند تعیین تکلیف شد.

او افزود: درباره طرح ۸ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در اراک هم مصوباتی برای تسهیل دریافت تسهیلات متقاضیان و استفاده از ظرفیت‌های شورای مسکن برای سرعت گرفتن این طرح به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در شهر جدید امیرکبیر هم کار قرعه کشی ۹۰۰ متقاضی به پایان رسیده و در روز‌های آینده در قالب جشن جوانی جمعیت قرارداد‌ها منعقد می‌شود.

یوسف زاده افزود: در این جلسه همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عملکردی از گشت‌های مشترک بازرسی مشاوران املاک و نظارت بر بازار مسکن ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود