Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:45:24 GMT

بهره‌مندی ۲۰ هزار نفر از آب شرب در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۹۹۴

بهره‌مندی ۲۰ هزار نفر از آب شرب در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آبفا خوزستان در ۵۷ روستای خوزستان ضمن قدردانی از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفت پروژه آبرسانی در مناطق محروم با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان افتتاح شد که با افتتاح این طرح‌ها ۲۰ هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت و سالم بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین اعتبار ۸۵ میلیارد تومانی برای برطرف کردن مشکلات این روستاها و کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: با تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام اخذ شده بودما توانستیم ۸۵ میلیارد تومان پروژه در مناطق محروم کار کنیم و با افتتاح این پروژه‌ها مشکل تامین آب ۵۷ روستای خوزستان برطرف می‌شود.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به دیگر شهرهای محروم خوزستان و تقاضای مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطر گفت: در استان خوزستان مناطق محرومی در شهرستان‌های شادگان و سوسنگرد داریم که از ستاد اجرایی حضرت امام(ره) تقاضا داریم با کمک و تامین اعتبار بتوانیم آبرسانی به این روستاها را هم اجرایی کنیم.

وی به پروژه آبرسانی به بارانگرد اشاره کرد و ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستای بارانگرد  به طول ۱۲ کیلومتر با تامین لوله اجرایی می‌شود و با تامین آب از مالاقا به مخزن بارانگرد مشکل آب این روستاها برطرف می‌شود

محمدرضا کرمی نژاد تصریح کرد: در شهر میداود نیز ۱۲ کیلومتر خط انتقال باید اجرایی میشد که ۹ کیلومتر آن انجام شده و سه کیلومتر باقی مانده در هفته جاری آغاز می‌شود و در تلاش هستیم تا قبل از شروع بارش ها چاه صیدون را احداث میکنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا کرمی مدیرعامل آبفا خوزستان آب شرب افتتاح پروژه ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران