Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:13:39 GMT

ارتقاء سایت آفریز قائنات به نسل چهار همراه

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۰۱۷

ارتقاء سایت آفریز قائنات به نسل چهار همراه

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از ارتقا سایت همراه اول روستای آفریز به نسل چهار خبر داد.

مصطفی بهی، امروز چهارشنبه 12 خرداد به رسانه‌های گروهی گفت: در ادامه برنامه توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاهای استان، با ارتقاء سایت همراه اول آفریز به نسل چهار، 500 خانوار روستایی دیگر از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: برای ارتقا این سایت اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: با برنامه های پیش رو توسعه ارتباطات روستایی طی سال جاری حدود ٣٠٠ روستای بالای ٢٠ خانوار استان از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند خواهند شد.

برقراری چتر اینترنت پرسرعت همراه در روستاهای خراشاد، پردان و نوکند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی همچنین از راه‌اندازی سه سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح استان خبر داد.

بهی افزود: با اجرای سایت‌های نسل چهار نوکند شهرستان بیرجند و پردان شهرستان زیرکوه و ارتقاء سایت همراه روستای خراشاد شهرستان بیرجند به نسل چهار همراه، 800 خانوار روستایی دیگر از سرویس اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون با راه‌اندازی یا ارتقاء 11 سایت، پوشش اینترنت پرسرعت همراه در 27 روستا با جمعیتی بالغ بر 3500 خانوار برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبار تمامی پروژه‌های اجرا شده از محل اعتبارات ملی توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای این ٣ سایت اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارتباطات سایت تلفن همراه اینترنت پرسرعت همراه نسل چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است