Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@11:57:54 GMT

ضرورت وجود حوله خشک کن در منزل

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۱۳۰

ضرورت وجود حوله خشک کن در منزل

حوله خشک کن ها در گذشته فقط برای هتل ها وخانه های بسیار لوکس استفاده می شدند. امروزه به دلیل قیمت مناسب و تاثیری که این حوله خشک کن ها بر دکوراسیون داخلی گذاشته اند و خانه ها را شیک و زیبا کرده اند و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. با ما در فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن لوتوس همراه باشید تا شما را با این وسیله شگفت انگیز آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوله خشک کن

همیشه یکی از مسائلی که در منزل با آن مشکل داشتیم رادیاتورها بودند که نمای بسیار زشتی به خانه می دادند. ولی حوله خشک کن ها این مشکل را برطرف کرده اند. حوله خشک کن همان رادیاتورها به سبک جدیدهستند. یعنی با توجه به تقاضا رادیاتورهایی وارد بازار شده اند که بر خلاف رادیاتورهای  قدیمی بسیار زیبا هستند و آنقدر رنگ های متنوع دارند که می توانند دکوراسیون منزلتان را تحت تاثیر قرار دهند. البته باید بگوییم زیبایی فقط قسمتی از ماجراست در طرف دیگر کارایی بسیار خوب حوله خشک کن ها دلیلی دیگر بر محبوبیت آن است.

کاربرد حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها کاربرد های بسیار زیادی دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

کاهش رطوبت وگرم کردن محیط

اول از همه باید بگوییم از دوش آب گرم که نمی توان گذشت ولی حتما شما هم این با این مشکل روبه رو شده اید که بعد از یک دوش آب گرم حمام پر از رطوبت و بخار می شود و بعد از مدتی هم قارچ هایی که در حمام مشاهده می کنید و بسیار هم برای شما مضر است. یا مسئله دیگر که اگر در حمام را بخواهید باز بگذارید تا بخار خارج شود تمام سقف شما دچار ترک خوردگی می شود. حوله خشک کن ها ناجی شما هستند و دشمن بزرگ رطوبت! پس با خرید حوله خشک کن از شر این مشکل خلاص شوید.

خشک کردن حوله و لباس ها

با حوله خشک کن دیگه لازم نیست زود به زود حوله ها را بشورید به دلیل اینکه با قرار دادن حوله ها بر روی آن دیگر حوله های شما بوی رطوبت نمی گیرد و خیلی سریع هم خشک می شود. برای لباس ها هم همین طور حوله خشک کن دقیقا برای شما نقش رخت آویز را ایفا می کند. اگر خانه کوچک دارید اصلا برای خرید آن تامل نکنید.

بیست وچهار ساعته بودن حوله خشک کن

حوله خشک کن در تمام شبانه روز به طور دائم می تواند روشن باشد و حمام یا خانه شما را به خوبی گرم کند و جون می دهد برای فصل زمستان که وقتی وارد خانه می شوید خانه شما گرم باشد.

انواع حوله خشک کن ها

حوله خشک کن ها بر اساس جنسی که در آنها استفاده شده است به حوله خشک کن استیل، برقی، فولادی و آلومینیوم تقسیم می شود که هر کدام مزایای خاص خود را دارند ولی میتوان گفت حوله خشک کن فولادی مقاومت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

ایمنی حوله خشک کن ها

 حوله خشک کن ها بسیار ایمن هستند و خطری ندارند فقط در مورد ایمنی حوله خشک کن برقی باید گفت کمی دقت بیشتری لازم است. همان طور که از نامش مشخص است به برق وصل می شود و باید مراقب سیم آن به خصوص در حمام باشید

دوست داری حوله خشک کن خوب بخری؟

اگر دوست داری یه حوله خشک کن خوب با کیفیت بسیار بالا و تخفیف بخری یه سر به سایت ما فروشگاه اینترنتی لوتوس بزن تا متنوع ترین حوله خشک کن ها روبتونی ببینی وانتخاب کنی. راستی ما قیمتمون بدون تخفیف هم از همه جا ارزون تره چون خودمون تولید کننده هستیم و انقدر به کارمون اطمینان داریم که براتون ضمانت هم می کنیم که یه خرید رضایت بخش داشته باشید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حوله خشک کن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زورخانه پهلوان رستم

پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی، که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده، در تلاشی چهل‌و پنج ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل به منزل به خانه جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلل همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

پهلوان رستم علاوه بر ایران به هفده کشور جهان نیز سفر کرده و سعی نمودند پهلوانانی که از این مرزوبوم رفته اند را پیدا کرده و صحبتی با آن‌ها نیز داشته باشند، درنهایت از همه‌ی آن‌ها نیز خواسته بود در صورت تمایل وسیله‌ای را به‌عنوان یادگاری به موزه‌ای که قصد تأسیس آن را دارد اهدا کنند. 

ورودی زورخانه درب بسیار کوچکی است که برای وارد شدن باید خم شوید. روی آن با خط زیبایی نوشته شده است: «سر تعظیم فرود آور به هنگام ورود/، چون که جای ادب و رسم جوانمردان است».

موزه آیین‌های پهلوانی به بخش‌های زورخانه، لنگری و مطبخ‌خانه تقسیم شده است؛ اما بخش اصلی اشیا موجود در آن در بخش زورخانه قرار دارد و شامل تصاویر، عکس‌ها و وسایل ورزشی پهلوانان معاصر تا حدود صد سال پیش است. لنگری در مجاورت گود زورخانه، مکانی بوده است که پهلوانان پس از فراغت از ورزش، به آنجا می‌رفتند و دمنوش‌های طبیعی مانند اسطوخودوس و ختمی می‌نوشیدند.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی