Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:18:48 GMT

ملی پوش برزیلی به دلیل مصدومیت ایتالیا را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۱۳۱

ملی پوش برزیلی به دلیل مصدومیت ایتالیا را ترک کرد

ملی پوش والیبال برزیل به دلیل مصدومیت از تیمش جدا شد.

به گزاش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فدراسیون والیبال برزیل اعلام کرد که فیلیپه روکه به دلیل مصدومیت، ریمینی ایتالیا را ترک کرد. این "قطر پاسور" برزیلی در تمرین روز دوشنبه تیمش از ناحیه زانوی راست آسیب دید و با اعلام کادر فنی باید به برزیل برگردد تا معاینات دقیقی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی والیبال برزیل در سه بازی اول در مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ مقابل آرژانتین، آمریکا و کانادا به پیروزی رسیده و باید پنج شنبه به مصاف فرانسه برود.

 

کادر فنی برزیل به دلیل نزدیک بودن مسابقات المپیک نگران حضور این بازیکن در ترکیب اصلی بوده و برای همین تصمیم داشتند که او فورا به برزیل برگردد تا معاینات دقیقی را پشت سر بگذارد.

 

 لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال در حالی در شهر ریمینی ایتالیا درحال برگزاری است که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شده و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه دارد.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم

یک راننده کامیون حمل زباله در برزیل به دلیل ناتوانی در کنترل این وسیله نقلیه، باعث واژگونی آن شد. او و همکارش از این حادثه جان سالم به در بردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی