Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@03:33:22 GMT

شرکت در انتخابات 1400 اوجب واجبات هر مسلمان است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۲۶۰

شرکت در انتخابات 1400 اوجب واجبات هر مسلمان است

حجت الاسلام امرایی امام جمعه چرداول در دیدار با بزرگان و معتمدین شهرستان گفت:28خرداد باید در صحنه حضور پیدا کرد و با شرکت و مشارکت حداکثری در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

به گزارش برنا از ایلام ; حجت الاسلام امرایی امام جمعه چرداول در دیدار روز چهارشنبه با معتمدین وبزرگان چرداول  با بیان اینکه حفاظت از نظام اسلامی از اوجب واجبات بوده و اولویّت اول باید باشد، گفت: ماندگاری و حفظ نظام اسلامی درگرو حضور مردم است و نتیجه عدم حضور مردم در انتخابات، طمع دشمن به تمامیت کشور است و اینجاست که اهمیت حضور مردم رخ می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: اینجا وظیفه است با تمام مشکلات و با قبول کوتاهی‌ها که وجود دارد علاج این است که پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم و با حمایت از نظام الهی دشمن را نامید وخوار کنیم

​ امام جمعه چرداول تاکید کرد: بزرگان ومعتمدین در بطن زندگی مردم قرار دارند و ظیفه شرعی این عزیزان هست مردم را فرا بخوانند به شرکت در انتخابات، آبروتان را خرج اسلام و قرآن کنید. با دعوت مردم به رأی دادن نصرت به  اسلام و قرآن می‌کنید .

 او با اشاره به تلاش دشمن با استفاده از اهرم های تاثیر گذار مبنی برناامید کردن مردم در تعین سرنوشت وکمرنگ کردن انتخابات گفت: همه مردم الخصوص بزرگان ومعتمدین از باب وظیفه­ شرعی، در راستای ناامید سازی دشمن و تقویت انقلاب اسلامی باید مشارکت حداکثری در انتخابات را در اولویت اعمال خود قرار دهند.

امام جمعه چرداول گفت: مقام معظم رهبری فرمودند " بالاترین معروف حفظ نظام است که یکی از این معروف‌ها  شرکت در انتخابات است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امام جمعه نظام اسلامی مشکلات قرآن انتخابات انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات نظام اسلامی بزرگان انتخابات 1400 امام جمعه چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،طی آئینی و با حضور حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان، ابوالفضل فرجی مدیر آموزش و پرورش و بابک اشرافی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان در این شهرستان تجلیل شد.   در این آئین حجت الاسلام کوهی امام جمعه شهرستان با اهدای شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ معلمی و تلاش معلمان آموزشگاه دخترانه رضوان تکاب تجلیل نمود.   حجت الاسلام کوهی تلاش و ایثار معلمان را جهاد در سنگر تعلیم و تربیت عنوان نموده و گفت: ثمره زحمات و تلاش‌های شما معلمان دانش آموزان برتر و آینده ساز کشور است.   وی گفت: نتیجه زحمات شما با حضور تربیت یافتگان مکتب معلمی در جای جای میهن اسلامی و در عرصه‌های مختلف علمی و جهادی نمود عینی دارد.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود