Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد مسعود سلطانی فر به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به دلیل تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته عزیزی خادم جلسه‌ای را با وزیر ورزش در این خصوص برگزار کرده و اعلام کرد که حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با تأیید مطلب فوق گفت: روز گذشته نشستی را با سلطانی فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که ایشان دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم‌های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین‌المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کردند. در واقع حمایت‌های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ایشان با درخواست ما با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان موافقت کردند اما در نشستی که روز گذشته برگزار شد این مبلغ، به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال ۱۴۰۰ پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال به جهت توسعه این رشته و تأمین امکانات در کمپ تیم‌ملی در کیش اختصاص داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسئولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده و در این باره گفت: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسئولین از این رشته حمایت می‌کنند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم‌های ملی همراهی می‌کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایت‌های بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جزیره کیش مسعود سلطانی فر جزیره کیش شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال میلیارد تومان تیم های ملی ۲۵ میلیارد کمپ تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی