Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس خبری اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف رقابتی هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن»، فردا پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه (سوم ژوئن ۲۰۲۱) در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» فرانسه، کنفرانس خبری اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف رقابتی هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن»، با حضور «پیر لسکیور» Pierre Lescure رئیس و «تیری فرمو» Thierry Frémaux مدیر هنری جشنواره بین‌المللی فیلم «کن»، در ساعت ۱۱ به وقت اروپا (۱۴:۳۰ به وقت تهران) فردا پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه جاری (سوم ژوئن ۲۰۲۱) در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار می‌شود و در سایت این رویداد معتبر سینمایی و فضاهای مجازی از جمله؛ یوتیوب، تویتر، فیس‌بوک، دیلی‌میشن و … به صورت آنلاین برای سراسر جهان پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اگنس لروی» Agnès Leroy به عنوان مدیر جدید دفتر مطبوعاتی جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» از دیروز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ماه جاری (اول ژوئن ۲۰۲۱) کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد، وی که از سال ۲۰۰۵ مدیر اطلاع‌رسانی اخبار ملی و بین‌الملل «سینما تک» Cinémathèque فرانسه را بر عهده داشت؛ از دو سال پیش هم، راهبرد ارتباطی جشنواره بین‌المللی فیلم آمریکایی «دوویل» Deauville و جشنواره فیلم خارق‌العاده «جراردمِر» Gerardmer را رهبری کرده است و امسال، به همراه همکاران حرفه‌ای خود «فریدریک کاسولی» Frédéric Cassoly و «کلمن لموین» Clément Lemoine مسئولان مطبوعات و بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری؛ اخبار هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» را مدیریت می‌کنند.

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» با حضور «اسپایک لی» Spike Lee کارگردان سرشناس آمریکایی و برنده جوایز اسکار، کن و امی؛ به عنوان رئیس هیئت داوران بخش «رقابتی اصلی» این رویداد معتبر سینمایی و همچنین با نمایش فیلم‌های شاخصی از کارگردان مطرح جهان، در روزهای ۱۵ تا ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ (۶ تا ۱۷ جولای ۲۰۲۱) در شهر ساحلی کن در کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 498031

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره کن جشنواره کن2021 اسامی فیلم های جشنواره کن فیلم فیلم سینمایی سینمای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به رسوایی شناگران چینی واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ توماس باخ پس از وضعیت آزمایش دوپینگ شناگران چینی نسبت به عملکرد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) و قوانین کنترلی آن ابراز اطمینان کرد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما به WADA و قوانین کنترلی آن اطمینان کامل داریم، آژانس کاملاً از آنها پیروی کرده است. WADA به IOC درباره رویه‌هایی که این سازمان دنبال می‌کند، اطلاع داده است.

تحویل مشعل المپیک به فرانسه

توماس باخ خاطرنشان کرد: در وضعیت شناگران چینی، ما نیز به WADA اعتماد داریم. اگر همه مراحل رعایت شود، دلیلی وجود ندارد که آنها در آنجا (در بازی‌های المپیک 2024) حضور نداشته باشند.

پیش از این مشخص شده بود که در ژانویه 2021، 23 شناگر چینی تست دوپینگ مثبت دادند که نشان از وجود داروی ممنوعه تری‌متازیدین در بدن آنها داشت. سپس WADA از تصمیم طرف چینی مبنی بر عدم انجام آزمایشات اضافی و حذف ورزشکاران از المپیک 2020 توکیو (ژاپن) حمایت کرد که از سال 2020 به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد و از 23 جولای تا 8 آگوست 2021 برگزار شد. تیم شنای چین در آن بازی‌ها سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند