Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شبکه‌های آبیاری و زهکشی پایاب سد آیدوغموش شهرستان میانه و سد سهند شهرستان هشترود از جمله بزرگترین طرح های آبی واقع در شهرستان‌ها و کل استان به شمار می‌روند.

وی افزود: در سنوات گذشته برای تامین کسری اعتبار این طرح‌ها در استان از مشارکت بخش خصوصی در قالب شرکت‌های تعاونی آب‌بران، با انعقاد تفاهم نامه‌های فی مابین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شرکت آب منطقه ای استان، سازمان جهادکشاورزی و فرمانداری‌های شهرستان‌ها استفاده گردید تا روند اجرایی اتمام برخی از واحد‌های عمرانی این طرح‌ها عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهبودی تصریح کرد: این دو پروژه برای استفاده از ظرفیت تبصره 19 ملی قانون بودجه سال 1399 پیشنهاد شده بود که به سرانجام نرسید و اما با پیگیری‌های مجدانه این سازمان و همکاری‌های شرکت آب منطقه‌ای استان در سال جاری اعتباری به مبالغ 116 میلیارد ریال برای طرح شبکه آبیاری و زهکشی آیدوغموش و 226 میلیارد ریال  برای طرح شبکه سهند با تخصیص 100درصدی ابلاغ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این اعتبارات علاوه بر اعتبارات پیش بینی شده در پیوست قانون بودجه سال 1400 به مبالغ 97 میلیارد ریال برای آیدوغموش و 19 میلیارد ریال برای سهند و در مجموع بالغ بر 458 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با اعتبارات تامین شده یک هزار و240 هکتار از اراضی طرح شبکه آبیاری و زهکشی آیدوغموش و1500 هکتار از اراضی طرح شبکه آبیاری و زهکشی سهند تا پایان سال آماده بهره برداری باشد.

انتهای پیام/60026

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مدیریت آبیاری تبریز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی سد آیدوغموش جهادکشاورزی سد سهند شهرستان هشترود آبیاری و زهکشی میلیارد ریال طرح شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی