Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو مصوبه جدید کمیسیون تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که نهم خرداد به ریاست وزیر کشور برگزار شد، زمان برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تغییر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از صدا و سیما، مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به این شرح است:

پیرو مصوبه جدید مورخ نهم خرداد ۱۴۰۰، کمیسیون تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین نشست خود به ریاست وزیر کشور مبنی بر لزوم تغییر روزهای پخش زنده سه مناظره نامزدهای انتخابات و با توجه به بررسی‌های انجام شده، زمان مناظره‌های مذکور برای روزهای شنبه ۱۵ خرداد، سه شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد تعیین می‌شود؛ لذا سازمان صدا و سیما ضمن تمهید و اقدام لازم برای برگزاری این مناظره‌ها فوراً مراتب را به نامزدها و نمایندگان آن‌ها اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان مناظره‌های انتخاباتی هر کدام سه ساعت خواهد بود.

کد خبر 498037

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 قانون انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری نامزد انتخابات ریاست جمهوری طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 تقویم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مناظره مناظره انتخاباتی مجری مناظره های ریاست جمهوری مناظره انتخابات ریاست جمهوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا

دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما مقرر شد مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات، همانند دور نخست در رسانه استانی پخش شود، گفت: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی ۴ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت و پخش این برنامه‌ها از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او افزود: ۳ مناظره انتخاباتی ۶۰ دقیقه‌ای با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بومی محلی با شرکت این نامزد‌ها در صداوسیمای مازندران ضبط شده است که پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش و یک بار نیز بازپخش می‌شود، ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت ۲۱:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از سیمای مازندران پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز به ترتیب در ساعت ۲۱:۳۰ روز‌های یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت پخش خواهد شد.

هادی ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر کدام از ۴ نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای نیز ضبط کرده است که پخش این فیلم‌های تبلیغاتی از سیمای مازندران نیز از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی نیز روزانه یک بار پخش می‌شود، ادامه داد: با توجه به زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع ۷ بار در طول یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزد‌ها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته دانست و گفت: رسانه ملی تلاش کرده است با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت پرشور سوق دهد.

هادی ابراهیمی گفت: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات