Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان برنامه های فرهنگی هنری سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان ، محمد برکت اظهار کرد: شناخت شخصیت، اهداف و آرمان های  بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برای نسل های مختلف ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است شخصیتی که توانست  تحولی شگرف در معادلات سیاسی جهان پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برکت بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر آبادان با توجه به سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و دعوت عموم مردمی به حضوری  پرشور و حماسی در انتخابات  خرداد 1400 ، برنامه های متعدد فرهنگی هنری  تدارک دیده اند که در همین راستا و با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا ویروس در فضای مجازی اطلاع رسانی و اجرا خواهند شد .

 


وی برگزاری مسابقه "مقاله نویسی با موضوع ؛ فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات را یکی از برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه ویژه : دانشجویان ،جوانان و نوجوانان طراحی شده که به آثار برتر در این زمینه جوایز نفیسی اهدا می گردد .

برکت  گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 خرداد ماه جاری به آدرس پست الکترونیکی این اداره  ERSHAD.ABADAN1400@GMAIL.COM  یا آبادان –ابتدای خیابان دبستان –اداره فرهنگ و ارشاد اسلای تحویل  نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آبادان در ادامه از برگزاری مسابقه آنلاین نقاشی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  و قیام 15 خرداد  خبر داد.

برگت گفت : مسابقه آنلاین نقاشی در دو بخش :* دست های مهربانی و *آزاد برگزار می شود  و علاقمندان می توانند از هم اکنون تا 25 خرداد ماه جاری آثار خود را به آدرس اینستاگرامی  : @HAFTRANGART و یا به شماره واتساپ : 09379457292 ارسال نمایند تا پس از بررسی به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا گردد .

وی در پایان بیان کرد : این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و آموزشگاه آزاد هنری هفت رنگ آبادان برگزار می گردد .

پایان پیام ./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرهنگی هنری ارتحال امام خمینی اداره فرهنگ و ارشاد سالگرد ارتحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)