Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام شبندر اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین –  سهیل بانی؛ سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین روز معاملاتی هفته، رشد ۱.۶رصدی را تجربه و قیمت ۲,۱۳۶ تومان را ثبت کرد. به این ترتیب شبندر پس از دو روز افت به مدار صعود بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معاملات امروز، حدود ۵۷میلیون برگه سهم «شبندر» خرید و فروش شد. ارزش معاملات امروز این نماد به بیش از ۱۲۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۵درصد از سهام این شرکت را حقیقی‌ها و ۱۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۸۹درصد برگه سهم‌های شبندر را اشخاص حقیقی و ۱۱درصد را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

با وجود اینکه معاملات امروز شبندر در رنج منفی آغاز شد، اما این نماد توانست در آخرین معاملاتش با رشد ۱.۵درصدی قیمت ۲,۱۳۵تومان را ثبت کند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین پرداخت ۵۰ درصد دوم سود سهام عدالت تا پایان تیر چرا بورس تهران دوباره منفی شد؟/ خریداران اصلی هنوز وارد بازار نشده‌اند ارزش سهام عدالت من (۱۰ خردادماه) سهامداران بانک ملت بخوانند(۱۰خرداد) / وبملت صف فروش شد بورس و انتخابات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل