Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز (چهارشنبه) در نشستی با جمعی از روسای ستادهای استانی به شرح جزییاتی درباره مستند تبلیغاتی خود پرداخت.

وی در این نشست اظهار داشت: فرصت برای ساخت این مستند بسیار محدود بود و در سه روز این کار انجام شد، می‌توانستیم مستند را پخش نکنیم ولی این فرصت را از دست می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه خطاب به فعالان انتخاباتی بیان کرد: در شرایط فعلی دو سه مسئله پیش روی شما وجود دارد که با توجه برای جذب افراد به سمت کاندیدای مورد نظرتان با آن روبروی هستید. مسئله اول درباره مشارکت در انتخابات است که در شرایط فعلی به خطر افتاده.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نگاهی که از سوی مردم وجود دارد این است که دولت‌های متفاوت می آیند و می‌روند و مشکلات بر جای خود باقی می‌مانند. لذا نسبت به رای دادن بی انگیزه شده و شوقی برای اصلاح و رشد و پیشرفت کشور ندارند.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در این چند سال تصمیم گرفتیم با توجه به مشکلات، مدل و ساختار مدیریتی را تغییر دهیم. عمق مسائل با تغییر افراد حل نمی‌شود، ممکن است فرد فاسد و رانت خوار برود اما ساختار فساد زا باقی خواهد ماند و این تغییر افراد به تنهایی کارساز و مشکل گشا نخواهد بود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: باید کسی بیاید که امید را در مردم افزایش دهد و حس نا امیدی را از بین ببرد و با برنامه، انگیزه‌ای برای آینده در دل جامعه ایجاد کند.

وی افزود: در میان کسانی که در عرصه رقابت حضور دارند، افرادی هستند که به دلایل مختلفی چند گامی جلوتر هستند و محبوبیت بیشتری دارند، بنابراین ممکن است حامیان آنها از شما بپرسند چرا در مسیر افراد دیگر قرار دارید و وقت خود را تلف می‌کنید و با ما اجماع نمی‌کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید بدانید بنده از سر تفنن یا برای خرید شهرت و دیده شدن پا به عرصه انتخابات نگذاشتم و باطن من با این موضوع در تعارض است، چراکه فردی درون گرا هستم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مشهور شدن نه تنها برای من و خانواده ام ارزش نیست، بلکه ضد ارزش است. ۱۳ سال نماینده مجلس و پنج سال در هیات رئیسه بوده‌ام، یک سال از این فعالیت سیاسی برای کسب شهرت، کافی است کما اینکه بسیاری از افراد به این شهرت رسیده‌اند اما قصد من شهرت نبوده است.

وی افزود: دو سال پیش که مقام معظم رهبری درباره حضور جوانان در عرصه مدیریت صحبت کردند تصمیم گرفتیم اجازه ندهیم سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و سایر اسناد بالا دستی زمین بمانند و برای همین به عرصه رقابت آمده‌ایم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اصلاح طلبان و اصول گرایان تا امروز به قصد پیروزی به میدان آمده‌اند و برنامه‌ای برای بعد از پیروزی نداشته‌اند، بنابراین اگر به پیروزی هم رسیده‌اند کاری از پیش نبرده‌اند. همیشه فقط برای پیروزی تلاش کرده‌اند و نخواستند یا نتواستند کار اصولی و موثر انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نامزد انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ایرنا درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

گفتنی است، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود