Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجتی در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی 99 عنوان کرد: سعی داریم با برنامه ریزی و آموزش مستمر شبکه فروش در سال ۱۴۰۰ در فروش بیمه نامه های عمر به عنوان محصول استراتژیک شرکت رکورد جدیدی ثبت کنیم .

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، پیش بینی سودآوری بیمه آفرین با ثبت رکورد فروش بیمه نامه عمر در سال 1400اختتامیه تقدیر از نمایندگان برتر در کمپین فروش بیمه نامه های زندگی در نیمه دوم سال 99 که با هدف ترغیب نمایندگان برای کمک به توسعه فرهنگ بیمه زندگی و افزایش پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین در این رشته بیمه های طراحی شده بود در هتل ارم برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اختتامیه که با حضور آقای محمد حیدری مدیرعامل، هیات عامل و جمعی از مدیران اجرایی و نمایندگان و کارگزاران بیمه کارآفرین برگزار شد و از نمایندگان برتر تقدیر و جوایزی به ایشان اهدا شد همچنین نمایندگان و همکاران استانی بیمه کارآفرین از طریق لایو اینستاگرام (Instagram Live) و آپارات در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد موفق شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، به توانمندی این شبکه اشاره کرد و گفت :حق بیمه وصولی بیمه های عمر در سال ۹۹با رشد ۳۱ درصدی، حق بیمهای معادل ۸۳۰ میلیارد تومان را شامل میشود که این نشان از اقبال بازار به محصول و برند شرکت و تلاش شبکه فروش در این رشته بیمه ای است.

حجتی با تاکید بر اینکه توجه به حضور نمایندگان توانمند و موفق، این بخش همچنان می تواند با موفقیت هرچه تمام تر در پیشبرد اهداف و محبوبیت برند بیمه کارآفرین تاثیر گذار باشد ، ادامه داد : سعی داریم با برنامه ریزی و آموزش مستمر شبکه فروش در سال ۱۴۰۰ در فروش بیمه نامههای عمر به عنوان محصول استراتژیک شرکت رکورد جدیدی ثبت کنیم .

او به انتقاد برخی نماینده ها که ویترین فروش برای ورود به هر بازاری بیمه نامه تکمیل درمان و شخص ثالث اجباری است و تاکید بیمه کار آفرین بر فروش بیمه نامه زندگی است اشاره کرد و اظهار داشت : سهم حق بیمه های عمر در پرتفوی این شرکت و عملکرد درخشان سال گذشته گویای تعیین استراتژی درست این شرکت است و در حال حاضر نمایندگان هم به اثرات مثبت و هدفمند این موضوع پی برده اند.

حجتی با تاکید بر اینکه استراتژی بیمه کارآفرین در سال 1400 بر تقویت شبکه فروش و نماینده محوری است، گفت : این شرکت به منظور کمک به بهبود عملکرد شبکه فروش برای جذب بیشتر پرتفوی بیمه های عمر و زندگی ، ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان شبکه فروش به توسعه پوشش بیمهای در میان مردم برنامه های متنوع را برای شبکه فروش برنامه ریزی کرده است .

او افزود : تقویت زیر ساخت های باشگاه مشتریان ، تکی برگی نمودن این بیمه نامه ها ، طراحی و تنوع بیمه نامه های جدید و تقویت زیر ساخت های فروش آنلاین از جمله برنامه تعیین شده برای سال جاری است و در واقع همه هدف ما این است که نیازمندی های شبکه فروش به بهترین شکل تامین شود، به طوری که حتی نمایندگان بیمه کارآفرین در شهرهای مرزی هم بتوانند بدون مشکل، بیمه نامه صادر کنند.

معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه فروش خواستار تلاش مضاعف شبکه فروش در راستای تحقق برنامه های در سال ۱۴۰۰ شد و افزود: البته با همکاری می توانیم به راحتی تمام این برنامه ها را به نتیجه مطلوب برسانیم هرچند تمام موارد یاد شده به اراده شما بستگی دارد. این تلاش و کمک ما باعث رشد شکوفایی در بیمه کارآفرین خواهد شد.

حجتی در پایان اظهار داشت: در دو ماهه اول سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیمه های عمر و زندگی بیش از ۵۰ درصدی رشد داشته اند و انتظار میرود این روند مثبت در ماههای آینده تداوم داشته باشد. حجتی ابراز امیدواری کرد بعد از پایان پاندمی کرونا طی یک مراسم باشکوه از تلاش و کوشش نمایندگان این شرکت قدرانی شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شبکه فروش بیمه کارآفرین بیمه عمر بیمه های زندگی پول نیوز فروش بیمه نامه بیمه کارآفرین بیمه های عمر شبکه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن زنگنه در تذکری گفت: نمایندگان تا ساعت ۲۳ امشب فرصت طرح پیشنهاد درباره بودجه را دارند، اما موضوع عجیبی اتفاق افتاده است، دوستان کمیسیون تلفیق اصل گزارش بودجه را ارائه نکردند و ما باید در خلأ پیشنهاد دهیم، نباید برخورد با مجلس به گونه‌ای باشد که بعد‌ها اگر کسی خواست خلاف آیین‌نامه اقدامی انجام دهد، زبان ما بسته باشد. در فایل مربوط به گزارش فقط نوشته شده مبلغ پیشنهادی کسر می‌شود و اضافه می‌شود.

  نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی، کمیسیون تلفیق باید گزارش را به نمایندگان ارائه دهد، با این شرایط ما چگونه می‌توانیم پیشنهادات خود را ارائه دهیم؛ به عنوان مثال بنده اگر به دنبال طرح پیشنهادی درباره درآمد‌های اختصاصی استانم باشم باید از وضعیت سایر استان‌ها اطلاع داشته باشم.   وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق فایلی به ما نمی‌دهد، تصریح کرد: طی این ۴ سال، امسال اوج غیرشفاف بودن بودجه است. آقای مفتح که پیشنهاد اصلاح آیین‌نامه را مطرح کردند با این هدف بود که نمایندگان نسبت به جداول اشراف داشته باشند. اکنون ما اصلاً جدولی نمی‌بینیم. نمی‌دانیم کمیسیون تلفیق چه اقدامی انجام داده است. ما منتظر هستیم تا جداول را بارگذاری کنند و ما پس از ملاحظه این جداول پیشنهادات خود را مطرح کنیم.   زنگنه افزود: خواهش می‌کنم به دوستان تذکر دهید در ساعات باقی مانده فایل جداول را برای نمایندگان ارسال کنند تا ما بدانیم چه اتفاقی در تلفیق رخ داده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: خواهش من این است که اگر نقدی هم دارید این نقد را منصفانه بیان کنید. در چهل و اندی سال گذشته چه زمانی جداول بودجه در صحن مجلس بررسی شده و نمایندگان تک به تک به جداول رأی داده‌اند که شما امروز می‌فرمایید غیرشفاف‌ترین بودجه است.   رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به مجلس ظلم شود، بیان کرد: مجلس ماده ۱۸۲ آیین نامه را تصویب و بند (الف) و (ب) برای آن در نظر گرفت؛ هیچ زمانی تک تک نمایندگان جداولی که تصویب می‌شود را نمی‌دیدند و کمیسیون تلفیق به تنهایی این کار را انجام می‌داده، در تاریخ مجلس شورای اسلامی نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان گذاشته است که اگر نمایندگان پیشنهادی دارند مطرح کنند. از یک طرف بیان می‌کنند که هیأت رئیسه به مجلس بها نمی‌دهد، مهمترین بها همین اقدام است.   وی افزود: البته مجلس این تصمیم را گرفت و هیأت رئیسه نیز با آن همراهی کرد، برخی از دوستان نیز با این اقدام که جداول در صحن بررسی شود مخالف هستند و در حال حاضر پیشنهاد اصلاح مجدد این موضوع مطرح شده است؛ بنابراین از واژه غیرشفاف استفاده نکنید.   رئیس قوه مقننه با بیان اینکه بند (ب) ماده (۱۸۲) آیین نامه داخلی مجلس فقط درباره جداول بودجه است، بخش مربوط به احکام و تبصره‌ها تصویب شده و به قانون تبدیل شده است و در اختیار شما قرار دارد، ادامه داد: جداول بر اساس احکام تنظیم شده است؛ من امروز به صورت خاص گزارش را نگاه می‌کنم که اگر اشکالی وجود داشته باشد این نقد را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟