Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم با همکاری پردیس سینمایی ملت و سینماتیکت رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را در سینما برگزار می‌کنند.

به گزارش برنا، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و آپارات گیم با همکاری پردیس سینمایی ملت و سینماتیکت رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران را در سینما برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، هواداران و گیمرها می‌توانند از نزدیک و به صورت زنده شاهد رقابت‌ بهترین‌های رشته‌های مختلف بازی‌های ویدیویی کشور باشند.

این رقابت‌ها در قالب ۲ رشته فیفا ۲۱ و کلش رویال و ۲ بازی ایرانی بزن بهادر و فوتبالیستارز پیگیری خواهد شد. در حالی که بیش از ۱۰۰۰ نفر برای شرکت در این دوره از مسابقات نام‌نویسی کرده بودند، مسابقات دور مقدماتی به صورت آنلاین و طی ۷ روز برگزار شد و در نهایت افراد برتر به مرحله نهایی این رقابت‌ها که به صورت حضوری برگزار می‌شود، راه یافتند.

همچنین، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری یک لیگ ۴ جانبه با حضور قهرمانان فیفا ۲۱ ایران و قهرمانان جهانی این بازی نیز انجام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این رقابت‌ها را که صحنه‌ای برای مصاف قهرمانان ایرانی فیفا ۲۱ با قهرمانان بین‌المللی است در پرده سینما تماشا کنند.

این اولین بار است که مسابقات ورزش‌های الکترونیک در ایران به سالن‌های سینما راه پیدا کرده است. برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیک در سینما می‌تواند بیش از پیش هنر سینما را به بازی‌های ویدیویی پیوند بزند.

رقابت‌های نهایی ششمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران روز‌های پنجشنبه ۲۰ خرداد و جمعه ۲۱ خرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد. گفتنی است برگزاری مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی هر چهار رشته برای روز پنجشنبه (۲۰ خرداد) و مسابقات فینال هر چهار رشته، مسابقه بین‌المللی فیفا ۲۱ و اختتامیه و اهدای جوایز برای روز جمعه (۲۱ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این رویداد به https://cinematicket.org/igc2021 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فیفا بازی الکترونیک نیمه نهایی سینما بازی های رایانه ای پردیس سینمایی ملت آپارات گیم بنیاد ملی فیفا ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس

رقابت‌های هفته چهارم مسابقات کورس بهاره ۱۴۰۳ گنبدکاووس در روز اول، امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت: ۱۳:۱۰ آغاز می‌شود، همچنین روز دوم مسابقات جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با شرکت ۸۸ راس اسب از ساعت: ۱۳:۱۰ در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

 تعداد ۹۲ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، تروبرد و دوخون در ۸ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در روز پنج‌شنبه به رقابت خواهند پرداخت.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون  ریال جوایز نقدی درنظر گرفته شده برای مسابقات روز پنج‌شنبه و مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال  جایزه نقدی در نظر گرفته شده برای مسابقات روز جمعه به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهداء خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد