Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:11:52 GMT

شهردار رشت تذکر گرفت/بررسی تشکیل شورای عالی فنی در رشت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۹۵۴۲

شهردار رشت تذکر گرفت/بررسی تشکیل شورای عالی فنی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در دویست‌ویکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت که با تاخیر بیش از یک ساعت برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن چهاردهم خرداد مصادف با سی‌ودومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: یاد و خاطره این معمار بزرگ انقلاب و شهدای پانزدهم خرداد و همچنین سالگرد ارتحال  شهادت گونه آیت الله احسانبخش را گرامی می‌داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام امور زیر بنایی در دوران فعالیت شورای پنجم رشت

احمد رمضانپور با بیان اینکه در شورای پنجم رشت کارهای زیر بنایی بسیار خوبی انجام شد، افزود: نتایج مثبت بسیاری از این اقدامات، طی یک یا دو سال آینده مشخص می‌شود.

وی به ارسال لایحه‌ای مبنی بر تشکیل شورای عالی فنی رشت اشاره کرد و گفت: این شورا در تهران بر اساس یک چارت و به ریاست کمیسیون عمران شورای شهر و تعدادی عضو دیگر مشغول فعالیت است و با شرح وظایفی از جمله تدوین نظام فنی و اجرایی و پیشنهاد آن به شورای اسلامی شهر رشت و بررسی و اظهارنظرها درباره قیمت‌های پیشنهادی به پیمانکاران در مناقصه‌ها، تصویب شرح کارهای خاص و غیره در این لایحه پیشنهاد شده است.

با موافقت اعضای شورای رشت، این لایحه به صورت عادی برای بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت ارسال شد.

پرداخت مبالغی به دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس رشت از حساب شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انتخابات نباید حوزه نظارتی شورا را تحت شعاع قرار دهد، اظهار کرد: مواردی را به شهردار رشت به عنوان تذکر اعلام می‌کنم و شهردار رشت باید لیست کمک‌های مالی که اخیرا انجام شده را به شورا ارسال کند و از منابع موثق شنیده می‌شود که دو عضو دفتر یکی از نمایندگان مجلس در شهر رشت اخیرا مبالغی را تحت عناوینی از شهرداری رشت دریافت کرده‌اند.

بهراد ذاکری با انتقاد از نشست‌های انتخاباتی شهردار رشت با برخی از کاندیداهای شورای شهر رشت افزود: این اقدام در ساعات اداری و غیر اداری در حال انجام است و شهردار رشت باید دز این زمینه پاسخگو باشد.

وی به میزان دریافتی سید محمد احمدی از زمان حضور در جایگاه شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شهردار رشت، مبالغی که تا کنون به عنوان حقوق  دریافت کرده را باید به صورت شفاف اعلام کند و باید در خصوص لحاظ شدن یا نشدن حق بهره‌وری در فیش حقوقی‌اش نیز پاسخگو باشد تا مشخص شود آیا وی این گزینه را در فیش حقوقی‌اش لحاظ کرده است؟

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رشت بهره وری جمهوری اسلامی ایران شورای شهر شهردار رشت شورای شهر شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

ایسنا در خبری نوشت: عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901751

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز