Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام «عباس دانشی» روز چهارشنبه در نشست نشست فعالان فضای مجازی و مدیران رسانه‌های استان مرکزی با پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مرکزی،افزود: با توجه به حساسیت‌های داخلی و خارجی مردم این استان همراه و همگام با ملت غیور ایران در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

وی ادامه داد: با توجه به نقدهایی که در حوزه اقتصادی و معیشتی وجود دارد و شیوع کرونا، انتخابات سال جاری متفاوت است اما مردم همواره رای خود را پشتوانه نظام اسلامی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی در ماه‌های گذشته برای نا امیدی مردم از سوی دشمنان انجام شد که با آگاهی و هوشیاری مردم این توطئه‌ها نیز نقش بر آب می‌شود.

رئیس پلیس فتا در استان مرکزی نیز در این نشست گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و کشور تبلیغات نامزدهابیشتر از بستر حقیقی به فضای مجازی منتقل شده  است.

سرهنگ «احسان آنقی» افزود: انتخابات سال جاری یکی از آزمون‌های سیاسی حساسی است که فضای مجازی و رسانه‌ها بر بستر وب در آن سهم بزرگی دارندو این تقویت سهم مجازی تجربه‌ای جدید است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تبلیغات نامزدها در فضای مجازی تیم‌های پلیس فتای استان فعالیت خود را بیش از پیش افزایش داده و اکنون اشراف کامل بر فضای مجازی وجود دارد.

رئیس پلیس فتا در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت دشمنان اسلام و انقلاب و ایجاد هشتک‌هایی از سوی معاندان نظام، باید از بازنشر این هشتک‌ها از سوی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان خودداری شود.

سرهنگ آنقی افزود: استان مرکزی در بازنشر برخی هشتک‌ها جایگاه مناسبی نداشته و نیاز است رسانه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی که با بازنشر این پیام‌ها موجب کاهش مشارکت و تشویش اذهان عمومی شوندمورد پیگرد قانونی قرار گرفته و با آنان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا در استان مرکزی گفت: افزایش جذب مشارکت و جلوگیری ناامیدی و تشویش اذهان عمومی در انتخابات سال جاری باید در دستور رسانه‌های استان قرار گیرد.

سرهنگ آنقی خاطرنشان کرد:توهین و افترا از جمله تخلفات انتخاباتی و جرم بوده  و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در صورت مشاهده تخلفات انتخاباتی زمینه حضور قاضی با ضابط قضایی در محل فراهم شده‌است.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی فضای مجازی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی فضای مجازی اخبار کنکور استان مرکزی فضای مجازی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی اظهار کرد: این اقدامات با هدف مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی انجام و طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرایم اقتصادی، کالای قاچاق و جرایم گمرکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، افزود: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال، ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد، تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و جرایم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند و از فعالیت آنها نیز جلوگیری شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در یک ماه گذشته، ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز، قمار و پول‌شویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، شناسایی و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد؛ همچنین به منظور پیشگیری از وقوع بعضی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری، شش نفر از مدیران صرافی‌ها که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

وی با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال‌گران اقتصادی در فضای سایبری، ۲۴ پرونده قضائی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمان فعال در حوزه قاچاق و جرایم اقتصادی دستگیر شدند.

کد خبر 749675

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم