Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@09:35:17 GMT

کادرفنی تیم ملی هندبال زنان ایران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۰۰۳۵

کادرفنی تیم ملی هندبال زنان ایران معرفی شد

به گزارش ایرنا، یک روز پس از اعلام آمادگی و ثبت نام تیم ملی هندبال زنان کشورمان در رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ خردادماه، طی حکمی عزت الله رزم گر را به عنوان مدیرفنی، خدیجه قانع را به عنوان مربی، نشمین شافعیان را به عنوان مشاور فنی و ناهید مقبول را به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال زنان کشورمان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدین ترتیب براساس اعلام افسانه دهقانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال با معرفی کادر فنی تیم ملی هندبال زنان درست یک روز پس از ثبت نام در رقابت های قهرمانی آسیا، در چند روز آینده اسامی دعوت شدگان به اردوی آمادگی این تیم اعلام خواهد شد و ملی پوشان هندبال بانوان کشورمان اردوی آماده سازی خود را بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آغاز خواهند کرد. 

لازم به ذکر است رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا به میزبانی کره جنوبی از ۲۴ شهریور تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در صورت حضور ۱۲ تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد و در غیر اینصورت و حضور کمتر از ۱۲ تیم سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود.

گفتنی است با تصمیم فدراسیون هندبال تیم ملی زنان کشورمان تقریبا پس از چهار سال در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا