Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در آئین بهره برداری از پروژه های مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس افزود: به مناسبت تکمیل تمام طرح های دور دریاچه خلیج فارس و منطقه ۲۲ امروز در این مکان حضور پیدا کردیم که از طرح های افتتاح ‌شده می‌توان به تکمیل رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اعتبارات در نظر گرفته شده برای تکمیل طرح های دریاچه چیتگر و منطقه ۲۲ افزود: ۱۲۱ میلیارد تومان حدود اعتباراتی است که برای تکمیل و به ثمر رسیدن طرح های شهرداری منطقه ۲۲ هزینه شده است.

حناچی در خصوص پروژه های دریاچه چیتگر ادامه داد: به کارگیری خودرو های نمادین جمع آوری و حمل پسماند و خودروهای یگان حفاظت شهرداری تهران که به همراه نیروی انتظامی فعالیت می‌کند از جمله طرح های افتتاح شده است.

او همچنین با اشاره به طرح تفصیلی منطقه ۲۲ بیان کرد: مهم‌ترین قدم در منطقه ۲۲ تصویب طرح تفصیلی بود که نقشه راه است و شاید اصلی ترین کار ما همین بود زیرا تا قبل از تصویب این طرح ابهام وجود داشت که چه اقداماتی باید انجام شود تا این حجم بارگذاری ها در منطقه مدیریت شود.

شهردار تهران افزود: منطقه ۲۲ تهران از حیث سرانه فضای سبز مشکلی ندارد اما در بحث تامین سرانه آموزشی و خدماتی و بهداشتی با چالش مواجه است.

حناچی ادامه داد: یکی از عارضه های اکولوژیک شهر تهران عدم تعادل زیست پذیری است. به عنوان مثال شکل کنترل آلودگی برنامه از جمله هدفی است که ‌در مدیریت شهری دنبال می شود و نباید فراموش کرد این اقدام در گرو اقدام حاکمیت در کنار مدیریت شهری است.

کد خبر 605161 برچسب‌ها منطقه ۲۲ شهرداری شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۲۲ شهرداری شهردار مدیریت شهری منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران
  • خطر ریزگردهای قم بیخ گوش تهران
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام