Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:31:34 GMT

راه دسترسی ۹ آب گرم سراب ساماندهی و ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۰۲۰۵

راه دسترسی ۹ آب گرم سراب ساماندهی و ایجاد می‌شود

احمد حمزه زاده روز چهارشنبه در جریان بازدید از آبگرم های سراب و دیدار با فرماندار شهرستان با بیان اینکه وضعیت و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان از سوی میراث فرهنگی بررسی می شود، افزود: در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ گردشگری سراب، طی سال جاری یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات سال ۹۹ برای رفع نواقصات زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی سال ۹۹ مسیر دسترسی آب گرم و کمپ گردشگری اسب فروشان زیرسازی و آسفالت شده است، اظهار کرد: برای ایجاد کمپ گردشگری در آب گرم‌های اردها و الله‌حق فراخوان جذب سرمایه‌گذار مشترک منتشر خواهد شد تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم و کافی رفاه گردشگران به صورت کامل تامین شود.

حمزه زاده از پیش‌بینی ایجاد جاده سلامت بین ۹ آب گرم از روستای سردها تا اردها در سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی خبر داد و اضافه کرد: بررسی وضعیت و همچنین پیشبرد این پروژه‌ در آینده‌ای نزدیک با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان میسر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی و رفع نواقص زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سراب در دستور کار میراث قرهنگی آذربایجان شرقی قرار گرفته است، گفت: آبگرم‌های سراب از جمله مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان محسوب می‌شود که ایجاد راه دسترسی و تقویت زیرساخت‌ها همچون احداث کمپ گردشگری در جوار آن‌ها توسط این اداره‌کل انجام شده که برای تداوم عملیات اجرایی مشارکت فرمانداری و همچنین سایر دستگاه‌ها مثمر ثمر خواهد بود.

حمزه زاده احداث هتل چهار ستاره، توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی و رونق گردشگری کشاورزی در شهرستان سراب را از دیگر اهداف توسعه گردشگری این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سراب با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شرق مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سراب میراث فرهنگی آبگرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سراب میراث فرهنگی آذربایجان شرقی سراب میراث فرهنگی آبگرم اخبار کنکور گردشگری شهرستان آذربایجان شرقی زیرساخت ها آب گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی