Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی فردا در ورزشگاه المحرق برگزار می‌شود.

حریف تیم ملی فوتبال ایران تا پایان دور رفت بازی‌ها از ۵ بازی ۵ امتیاز کسب کرده است.شاگردان میکسو پاتلاینن در دور رفت مسابقات تنها موفق به شکست کامبوج با نتیجه ۲ بر صفر شده‌اند و مقابل بحرین و کامبوج در دور رفت به تساوی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگ‌کنگ در دور رفت موفق شد تیم ملی بحرین را متوقف کند و یکی از تساوی‌های خود در این مسابقات در مقابل میزبان دور برگشت مسابقات رقم خورده است. این در حالی است که تیم ویلموتس در دیدار مقابل بحرین تن به شکست داد.

چون لوک تان ، روبرتو و جیمز استفان ۳ بازیکن این تیم در ۵ بازی گذشته این تیم بیشترین حضور را داشتند. لوک تان ۵ بازی، روبرتو ۴ بازی و جیمز استفان ۳ بازی برای این تیم انجام داده که هر کدام موفق به ثبت ۱ گل در مسابقات مقدماتی جام جهانی شدند.

 لوک فونگ هافبک تیم لی‌من هنگ کنگ که در سال ۲۰۱۳ به تیم ملی این کشور دعوت شده بود این بار مجددا به اردوی این تیم فراخوانده شده است. وی ۲۸ ساله است و احتمالا در دیدارهای پیش رو در ترکیب ثابت قرمزپوشان به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ ۱۹ به وقت تهران در ورزشگاه المحرق بحرین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هنگ کنگ دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان