Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشهد گفت: برای برگزاری انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان مشهد هزار و ۸۹۲ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی  افزود: خوشبختانه روند انجام امور برای برگزاری هرچه بهتر و بی نقص‌تر انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در وضعیت مطلوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: در این راستا طبق آخرین برنامه‌ریزی انجام شده هزار و ۸۹۲ شعبه اخذ رای در شهرستان مشهد پیش‌بینی شده که هزار و ۵۱۴ شعبه از این تعداد در شهر مشهد است. فرماندار مشهد گفت: از مجموع شعب اخذ رای شهرستان مشهد تعداد هزار و ۵۱۴ شعبه به صورت الکترونیکی فعالیت دارند. هاشمی با اشاره به این که در این دوره، انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود افزود: ۲۵ فرایند در برگزاری انتخابات و اخذ رای وجود دارد که تا دوره قبلی ۲۴ فرایند به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شد و فقط رای گیری به صورت دستی بود که در این دوره اخذ رای برای انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد نیز به صورت الکترونیکی خواهد بود. وی ادامه داد: در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری نیز ۲۴ فرایند همانند گذشته به صورت الکترونیکی است و فرایند اخذ رای به صورت دستی انجام می‌شود. رییس ستاد انتخابات شهرستان مشهد گفت: به این ترتیب اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد در کمترین زمان ممکن میسر است. هاشمی افزود:در برگزاری انتخابات پیش رو رعایت پروتکلهای بهداشتی با بالاترین توجه و حساسیت ممکن رعایت می‌شود زیرا اولویت اول تامین سلامت مردم است. وی ادامه داد: حدود ۴۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی به عنوان مجری انتخابات در روز ۲۸ خرداد ماه جاری در شعب اخذ رای و فرایند شمارش آرا به کارگیری می‌شوند. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد شعبه رای مجلس خبرگان رهبری برگزاری انتخابات شهرستان مشهد اسلامی شهر شهر مشهد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر

فرماندار رامهرمز از در نظر گرفتن ۱۱۱ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله خیران‌پور اظهار داشت: براساس قانون انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات استان و کشور، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه اجرا، سلامت انتخابات، پشتیبانی و امنیت انتخابات در حوزه انتخابی رامهرمز و رامشیر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در دوره قبلی 111 شعبه محل اخذ رای وجود داشت، این تعداد شعب همچنان برای دور دوم انتخابات که روز 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، پابرجا خواهد بود. بنابراین 111 شعبه اخذ رای برای شهروندان، فعال خواهد بود.

فرماندار رامهرمز گفت: با توجه به کشیده شدن انتخابات این حوزه به دور دوم، دو نفر برای تعیین یک نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان، بر اساس زمانبندی ستاد انتخابات کشور، 21 اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد.

خیران‌پور ضمن تشکر از شهروندان برای حضور پرشور در دور اول انتخابات، عنوان کرد: 11 اسفندماه، مردم رامهرمز و رامشیر با حضور حداکثری خود در سطح استان و کشور، حماسه خلق کردند و با حضور و مشارکت قابل قبول 70 درصدی، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که مانند دوره قبل با حضور حداکثری خود، در تعیین سرنوشت شهرستان خود نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است