Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا امیری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع رؤسا و مسئولان مراکز سیزده‌گانه انتخابات شهرستان شیراز، برگزاری انتخابات را به عنوان یک نماد بارز مردم‌سالاری از افتخارات جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: اولویت و دغدغه اصلی جایگاه مجریان و کیفیت برگزاری انتخابات است تا بتوانیم انتخاباتی خوب، سالم و قانونمند برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در انتخابات پیش رو علاوه بر توجه به مؤلفه‌های سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، مؤلفه سلامت و ایمنی فردی رأی دهندگان، داوطلبین و مجریان هم بسیار حائز اهمیت است.

امیری با برشمردن برخی از ویژگی‌های خاص این دوره از رقابت‌ها، موضوع میزان مشارکت را یکی از این ویژگی‌ها دانست و گفت: موضوع میزان مشارکت مردمی به عوامل متعددی مرتبط و البته تلاش برای افزایش مشارکت مردم تکلیف همگانیست.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز خاطرنشان کرد که مشارکت گسترده مردم، پشتوانه تصمیم‌گیری در عرصه‌های داخلی و حضور مقتدرانه در عرصه‌های بین‌المللی خواهد بود.

امیری ویژگی دوم در این دوره از انتخابات را شرایط شیوع بیماری کرونا بیان و اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا بر نوع برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات، تأثیرات جدی داشته که یکی از آنها افزایش حدود ۲۵ درصدی تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان شیراز است.

فرماندار شهرستان شیراز، گفت: شعب اخذ رأی از ۶۸۳ شعبه به ۸۳۲ شعبه افزایش یافته تا میزان زمان معطلی رأی دهندگان در هر شعبه، به حداقل ممکن کاهش یافته و امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن باشد.

امیری خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده و در راستای پایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در هر شعبه اخذ رأی، یکی از اعضای شعبه مسئولیت کنترل موازین بهداشتی را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 5226495

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 محمدرضا امیری فرمانداری شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی شیراز اراک مشارکت مردم در انتخابات چالش شفافیت شهرستان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم