Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:28:01 GMT

ناکامی دوگانه سایپا در قهرمانی فوتسال زنان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۰۵۴۸

ناکامی دوگانه سایپا در قهرمانی فوتسال زنان

تیم فوتسال زنان سایپا در کسب پیروزی مقابل ملی‌حفاری اهواز ناکام ماند تا سرنوشت قهرمانی این تیم به تعیین نتیجه بازی نفت و مشهد گره بخورد.

به گزارش "ورزش سه" در یکی از دو مصاف حساس هفته پایانی لیگ برتر فوتسال زنان که صبح امروز پیگیری شد، تیم ملی‌حفاری اهواز در خانه پذیرای سایپا تهران بود؛ سایپایی‌ها برای قهرمانی به اهواز سفر کرده بودند و در سوی مقابل، ملی‌حفاری بی‌انگیزه که جایگاه چهارمی‌اش تثبیت شده بود، به دنبال پیروزی مقابل سایپا و کمک به تیم هم‌استانی برای قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدال ملی‌حفاری و سایپا با فشار حملات حریف اهوازی آغاز شد؛ حملات پرشمار ملی‌حفاری برای رسیدن به گل برتری در دقیقه 10 به ثمر نشست که سارا افرازی کاپیتان ملی‌حفاری موفق به باز کردن دروازه فرزانه توسلی شد. بلافاصله مهسا کمالی فرصت فوق‌العاده‌ای برای به ثمر رساندن گل دوم تیمش داشت که موقعیت گلزنی برای او از دست رفت.

 

 در ادامه حملات ملی‌حفاری درخشش توسلی مانع از گل دوم شد و مارال ترکمان روی ضدحمله و شوتی که میانه راه به مدافع ملی‌حفاری خورد گل تساوی سایپا را به ثمر رساند؛ نتیجه‌ای که بازهم پالایش نفت آبادان را با تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ فوتسال زنان می‌کرد.

 

بلافاصله پس از گلزنی ترکمان، سارا افرازی کاپیتان ملی‌حفاری دبل گلزنی کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت تا سایپا بار دیگر تیم بازنده زمین باشد. مهسا علی‌مددی موقعیت دروازه خالی را گل نکرد تا سایپا همچنان در بازگشت به بازی ناکام باشد و نیمه اول با برتری ملی‌حفاری به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم، سایپایی‌ها پاورپلی کردند تا زودتر گل تساوی را بزنند اما روی اشتباه در پاورپلی، مهسا کمالی سومین گل بازی را به سود تیم ملی‌حفاری زد و کار پیروزی برای سایپایی‌ها را سخت‌تر کرد؛ پس از این گل، بازی متعادل‌تر دنبال شد و حملات یکپارچه سایپا برای جبران شکست با دفاع خوبی ملی‌حفاری همراه شد.

 

تا این‌که سرانجام در دقیقه 33 روی ارسال محکم مارال ترکمان توپ به مهسا علی‌مددی برخورد کرد و وارد دروازه ملی‌حفاری شد؛ بعد از این گل، حملات متعدد سایپایی‌ها که در پاورپلی بودند، ادامه‌دار بود اما به خوبی خط دفاعی ملی‌حفاری ایستادگی کرد و بازی با همان نتیجه 3 بر 2 به سود ملی‌حفاری به پایان رسید.

 

پیروزی که اهوازی‌ها برای کمک به تیم هم‌استانی یعنی پالایش نفت به دست آوردند، اما به تشنج کشیده شدن جدال نفت و هیات فوتبال خراسان و خروج تیم مشهدی از زمین بازی، سبب آن شد تا سرنوشت قهرمانی سایپا در لیگ برتر فوتسال زنان نامشخص باشد؛ پس از بازگشت نفتی‌ها به زمین، پنالتی این تیم گل شد تا برای دومین فصل متوالی سایپا به عنوان نایب قهرمانی برسد.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فوتسال زنان سایپایی ها ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان

طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج در این مراسم که در محل سالن موزه دفاع مقدس کرمان و با حضور مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان كرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و شهدا و خصوصا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنان کوتاهی گفت: همیشه در مسابقات فوتبال در قالب کار فرهنگی یاد شهدا را در ورزشگاه‌ها زنده نگه داشته ایم.

وی افزود: فوتبال بی خبر از گذشته نبوده است و در بطن جامعه است.

او با ذکر خاطراتی از شهدای ورزشکار بر ضرورت تداوم راه و سیره شهدا در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین صبح امروز با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ادای احترام کرد.

شایان ذکر است موزه دفاع مقدس کرمان، اولین موزه دفاع مقدس کشور است که به ابتکار عمل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاسیس شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد