Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رسانه استانی بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و نیز قیام خونین 15 خرداد ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارک دیده است.
رادیو خلیج فارس بمناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه "روح خدا "تدارک دیده است .این ویژه برنامه دریک قسمت 60دقیقه ای با ساختار وقالب روایی به تهیه کنندگی عباس ایرانمنش است که در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)بصورت زنده ومستقیم روی موج صدای خلیج فارس می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این برنامه کارشناس محور به تبیین شخصیت امام رحال (ره) می پردازد.
روح خدا دربرگیرنده بخش های :گزارش-موسیقی با کلام وبی کلام-سخنرانی امام ورهبری –مباحث کارشناسی با موضوع امام ،شخصیت ایشان ، انقلاب اسلامی درجهان  -تلفن وپیامک مردمی ومعرفی کتاب درباره شخصیت ومبارزات حضرت امام خمینی (ره) است. این ویژه برنامه  روز 14 خرداد ساعت 18 از صدای خلیج فارس پخش می شود.
رادیو خلیج فارس همچنین بمناسبت نیمه خرداد 1342 ویژه برنامه "قیام ماندگار" دریک قسمت 60دقیقه ای به تهیه کنندگی امید تنی برای پخش از شبکه استانی در نظر گرفته است.
این برنامه  به بررسی قیام خونین 15خرداد ونقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی ،نقش روحانیت بخصوص امام خمینی درهدایت مبارزه با طاغوت وتاثیر پیروزی انقلاب برنهضت های آزادی بخش درمنطقه وجهان می پردازد.این ویژه برنامه نیز شامل بخش های : سخنرانی امام ورهبری –تلفن وپیامک مردمی ومباحث کارشناسی است. قیام ماندگار 15 خرداد ساعت 18 تقدیم مخاطبان صدای خلیج فارس می شود.
شبکه استانی سیمای خلیج فارس نیز بمناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و نیمه خرداد 1342 ویژه برنامه "سوگ خورشید" در نظرگرفته که تقدیم مخاطبان می کند.
این ویژه برنامه با هدف شناخت بهتر اندیشه های امام راحل و نیز تبیین سیره و روش حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و نیز نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل گیری مبارزات انقلابی در شبکه استانی سیمای خلیج فارس تهیه و تدارک دیده شده است.در این ویژه برنامه که برای قیام خونین 15 خرداد نیز درنظر گرفته شده به مسایلی همچون قیام این روز بعنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی و تاثیر این رویداد مهم به تغییر اوضاع و احوال ان روزها می پردازد.این ویژه برنامه شامل بخش های مختلفی همچون : مباحث کارشناسی – وله – مداحی در وصف امام راحل و حدیث است.سوگ خورشید به تهیه کنندگی فرخ محمودی در دوقسمت 45 دقیقه ای تدارک دیده شده است که پنج شنبه شب ساعت 21 و جمعه شب هفته جاری ساعت 22 از شبکه استانی سیمای خلیج فارس تقدیم مخاطبان می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رحلت امام 15 خرداد امام خمینی ویژه برنامه حضرت امام خمینی انقلاب اسلامی شبکه استانی تدارک دیده خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی