Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:43:40 GMT

اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومانی به استان سمنان تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۱۲۳

اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومانی به استان سمنان تخصیص یافت

گروه استان‌ها- استاندار سمنان از اختصاص اعتبار ۸۵۰ میلیارد تومانی برای استان سمنان خبر داد و گفت: این اعتبار از طریق مکاتبات با وزارتخانه‌ها و مسئولان ارشد کشور بیش از ۲.۵ برابر اعتبارات تملک دارایی استان سمنان سال گذشته در نظر گرفته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: استان سمنان از نظر جذب اعتبارات از وضعیت خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال 1399 کل اعتبارات تملک دارایی استان سمنان 300 میلیارد تومان بود گفت: با مکاتباتی که با وزارتخانه‌ها و مسئولان ارشد کشوری انجام دادیم توانستیم 2.5 برابر بیشتر از اعتبارات تملک دارایی این استان اعتبار جذب کنیم.

استاندار سمنان مبلغ اختصاص یافته برای استان سمنان در سال گذشته را 850 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید در جذب این اعتبارات سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند.

آشناگر آشنا نبودن با قوانین یا وجود برخی ملاحظات مدیریتی را از دلایلی عنوان کرد که برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان را در جذب اعتبارات ملی بی‌رغبت کرده است و لازم است این رویه هر چه سریع‌تر تغییر و اصلاح شود.

وی با تأکید بر تلاش بیشتر برای جذب اعتبارات ملی برای اخذ استان سمنان از اعتبارات شناور گفت: مردم استان سمنان نیز باید مطالبه گر باشند؛ چراکه پیگیری و اصرار در جذب اعتبارات بسیار مؤثر است.

اعضای شورای برنامه ریزی خوزستان اولویت‌های استان را شناسایی کنندفولادگر: سهم اعتبارات ملی و استانی اصفهان باید افزایش یابدعضو هیئت رئیسه مجلس: مدیران استان قم به جذب اعتبارات ملی معطوف شوند

استاندار سمنان تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی یکی از مؤلفه‌ها و شاخصه‌های هم در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان محسوب می‌شود.

آشناگر بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و اقتصادی استان سمنان تأکید کرد و گفت: از ظرفیت اسناد خزانه برای تکمیل طرح‌های استان استفاده شود.

انتهای پیام/363/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جذب اعتبارات ملی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی زارع گفت: با  ۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته پس از ۱۱ سال توقف عملیات ساخت مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه از سرگرفته خواهد شد.

 زارع افزود: این طرح با حدود نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت از سال ۹۱ متوقف شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این طرح با زیربنای پنج هزار متر مربع ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: تکمیل این طرح در توسعه گردشگری علمی منطقه و تحقیقات فسیلی کشور تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی افزود: بهره برداری بی رویه مراتع سهند را در آستانه بحران قرار داده است.

زارع گفت: ورود بیش از ظرفیت دام به مراتع موجب از بین رفت علوفه‌های خوش خوراک مراتع شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست مراغه گفت: برنامه ریزی برای حفاظت از مراتع سهند برای نسل‌های آینده یک ضرورت است.

وی در ادامه خواستار مدیریت و ساماندهی واحد‌های تولید خشکبار، چرم سازی و صابون سازی سنتی مراغه شد.

 

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری