Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکوپرس- علیرضا ‌اسگوئی افزود: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در قرارداد با اتحادیه تاکسی‌رانی امسال دست کم ۳۰ هزار دستگاه تاکسی نوسازی خواهد شد. 
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از پنج هزار دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ با کاربری تاکسی تولید شده و در انتظار معرفی واجدین شرایط برای صدور پیش فاکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
‌اسگوئی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ متقاضی از سوی اتحادیه تاکسی رانی جهت ثبت نام و تحویل خودرو به ایران خودرو معرفی شده است.
وی با بیان این‌که با اعلام قیمت‌های رسمی فروش محصولات، ثبت نام آغاز شده، افزود: از ابتدای خرداد ماه ثبت نام خودروهای تاکسی بدون وقفه در حال انجام است و به منظور اجرای فرآیند نوسازی، فهرست نفرات به اتحادیه تاکسی‌رانی درون شهری کشور ارسال شده و پس از ایجاد کد رهگیری، امکان صدور پیش فاکتور در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو میسر خواهد شد.
‌اسگوئی گفت: روند ثبت نام به صورت مستمر توسط متولیان در حال انجام است و به‌زودی صدور پیش فاکتور خودروهای تاکسی متقاضیان طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده آغاز خواهد شد.
مدیر عملیات فروش ایران خودرو، با اشاره به تاخیر یک ماهه صورت گرفته در ثبت نام متقاضیان به دلیل تاخیر در اعلام قیمت فروش محصولات از سوی مراجع مربوطه گفت: طرح های فروش با یک ماه وقفه اردیبهشت، در خردادماه از سر گرفته شد. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار ایران خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران

ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: در یک سال گذشته ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های استان مورد بازدید و کنترل قرار گرفت که از این تعداد ۳۵۰ مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی، در دبیرخانه کمیسیون‌های مربوطه شامل ماده ۱۱ رانندگان، ماده ۱۲ شرکت‌ها و ۱۴ مالکین وسیله نقلیه طرح و منجر به رای خواهد شد.

او افزود: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس ها، مینی بوس‌های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای به شکل گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه درکلیه محور‌های مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدید‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه‌ها و محل‌های توقف (پایانه‌های مسافری، مقابل پلیس راه‌ها) انجام شده است.

شهرامی نیا گفت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل