Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@08:12:23 GMT

جزئیات حادثه سقوط خودرو پراید از پل وحید اصفهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۱۶۳۸

جزئیات حادثه سقوط خودرو پراید از پل وحید اصفهان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: طی تماسی از سوی شهروندان در ساعت ۱۰ و ۳۲دقیقه روز گذشته، حادثه سقوط یک خودروی سواری پراید از روی پل وحید اصفهان  به ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روز گذشته حادثه سقوط یک خودروی سواری از روی پل وحید اصفهان  به پارک مجاور در فضای مجازی دست به دست شد و اخبار ضد و نقیضی پیرامون وضعیت جسمانی راننده خودرو وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به این حادثه اظهار داشت: طی تماسی از سوی شهروندان در ساعت 10 و 32دقیقه روز گذشته، حادثه سقوط یک خودروی سواری پراید از روی پل وحید اصفهان  به ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد که بلافاصله نیروهای امداد و نجات ایستگاه‌های شماره یک و 3 به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سالانه 250 هزار نفر دچار آسیب و حادثه می‌شوند/ 17 تا 18 هزار نفر هرسال در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوندآخرین وضعیت قطار یزد ـ تهران؛ تمامی مسافران در سلامت کامل هستند/ حادثه برای 2واگن انتهایی قطاردستور شریعتمداری برای برخورد با مقصرین حادثه معدن خاک نسوز و جانباختن 2 کارگر

فرهاد کاوه آهنگران پیرامون وضعیت راننده خودرو تصریح کرد: خوشبختانه راننده خودرو در این حادثه با آسیب جدی و خطرناکی مواجه نشد و برای ادامه روند درمانی خود تحویل عوامل اورژانس شد.

انتهای پیام/167/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پل وحید اصفهان حادثه سقوط آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد