Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@22:35:21 GMT

صنعت گردشگری را جایگزین صنعت نفت کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۰۳۵

صنعت گردشگری را جایگزین صنعت نفت کنید

به گزارش «نماینده» نشست کمیته گردشگری ستاد سحر با حضور هاجر چنارانی رئیس فراکسیون توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی، مرتضی رمضانی رئیس کمیته و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری و اساتید دانشگاه برگزار شد.

هاجر چنارانی رئیس فراکسیون توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی و نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی در این نشست  با اشاره به تبیین جایگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اقتصاد کشور از لزوم تقویت این صنعت و جایگزین کردن آن با صنعت نفت گفت: کشور باید از طریق صنعت گردشگری نسبت به درآمدزایی و ارزآوری اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شریف نیشابورو فیروزه در ادامه با تاکید به تلاش‌های خود و سایر نمایندگان، متخصصان و کارشناسان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای تبدیل شدن سازمان به وزارتخانه افزود: با تبدیل سازمان به وزارتخانه هدف اصلی این وزارتخانه پایدارسازی اقتصاد گردشگری بوده است؛ امیدورام این اهم در دولت آینده هم مورد توجه قرار بگیرد.

دولت آینده باید مردمی باشد

چنارانی در ادامه اظهار کرد:  دولت آینده باید مردمی باشد و مطالبات مردم از دولت منتخب باید پیگیری شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آنچه مهم است مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است. انشاالله بتوانیم در راستای شعار جمهوری اسلامی ایران و با رای مردم که جمهوری اسلامی شد و با شناسنامه ای که هویت ایرانی اسلامی گرفت و شهدای مدافع حرم که تقدیم اسلام شدند، ما هم بتوانیم در آن راستا گام برداریم.

در ادامه این نشست مرتضی رمضانی کمیته گردشگری سحر از شروع به کار کارگروه های این کمیته خبر داد و افزود: کشور در حوزه صنعت گردشگری به تحول نیاز داریم در همین راستا باید اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: صنعت گردشگری در سال‌های اخیر به خاطر کرونا آسیب فراوانی دیده است. لذا مدیران سیاستگذار این بخش باید اقدامات جامعی را با در نظر گرفتن چالش ها و آسیب‍‌ها، ضعف ها و قوت‌ها تدوین کنند.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: اقتصاد گردشگری مجلس نفت هاجر چنارانی صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی