Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بیان کرد شرایط خیلی خوبی داریم و از انتهای جدول فاصله گرفتیم ولی نباید به رتبه دهم قانع باشیم

فردین رابط صحبت هایی را در مورد نفت مسجدسلیمان عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، فردین رابط در مورد برپایی اردوی نفت مسجد سلیمان در تهران گفت:

اردوی تهران عالی بود. هوای مسجد سلیمان خیلی گرم است و در تهران بهتر تمرین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر ترس از مصدومیت به بازی درون تیمی پرداختیم و بازی تدارکاتی نداشتیم. امروز اردوی ما تمام شد و 3-2 روز استراحت می‌کنیم. ان‌شاالله از شنبه یا یکشنبه هفته آینده اردوی دیگری خواهیم داشت اما هنوز محل برگزاری آن مشخص نیست.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد:

من برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از صمیم قلب می‌خواهم که با دست پر به ایران برگردد تا همه خوشحال شوند اما این وقفه واقعا شرایط تیم‌ها را به هم ریخته است. سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌داد. در چند مرحله وقفه‌های طولانی دربرنامه ما ایجاد شد و این خیلی بد است. مدام تمرین و تکرار داریم و با این شرایط کارمان خیلی سخت است.

او در مورد عملکرد نفت مسجد سلیمان با حضور سرمربی جدید، گفت:

از وقتی محمود فکری هدایت تیم را به عهده گرفته، روند رو به رشدی داشتیم و تیم در مسیر پیشرفت قرار گرفته، یک مساوی در خانه تیم خیلی خوب سپاهان گرفتیم و بعد از آن هم دو برد مهم به دست آوردیم. در سه بازی سخت  7  امتیاز گرفتیم و گلی نخوردیم. تیم شرایط خیلی خوبی پیدا کرد و از انتهای جدول فاصله گرفتیم ولی نباید به رتبه دهم قانع باشیم. باید تلاش کنیم در پایان فصل تک رقمی شویم و جایگاه بهتری به دست بیاوریم.

رابط در مورد اینکه مقابل ماشین سازی تعویض طلایی شد و دقیقه 92، سه امتیاز خانگی را برای نفت مسجد سلیمان رقم زد، گفت:

خداراشکر می‌کنم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم و گلزنی کردم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم. خیلی خوشحالم که اولین گل لیگ برتری خودم را زدم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود. چون روند خوب امتیاز گیری تیم حفظ و باعث شد با روحیه و انگیزه وارد تعطیلات شویم. ضمن اینکه مسئولان باشگاه هم قول دادند به زودی پرداختی داشته باشند که این مساله انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند و با آرامش بیشتری خودمان را برای بازی‌های آینده آماده می‌کنیم.

بازیکن قرضی استقلال در نفت مسجد سلیمان در خصوص وضعیت خودش عنوان کرد:‌

من برای یک نیم فصل به صورت قرضی به این تیم آمدم و امیدوارم بهترین عملکردم را داشته باشم و به موفقیت تیم کمک کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا باز هم نتیجه بگیریم و هواداران خوشحال باشند.

او افزود:

من از بچگی عاشق تیم پرطرفدار استقلال بودم و استقلالی هستم. افتخار می کنم که در 18 سالگی برای این تیم بازی کردم. بازی کردن در تیم بزرگ برای یک بازیکن جوان سخت است. در نفت مسجد سلیمان خیلی راحت‌تر بازی می‌کنم و می توانم خودم را بهتر نشان بدهم. تیم خیلی خوبی داریم. تلاش می‌کنم هرچه در توانم هست را برای این تیم بگذارم تا ان‌شاالله در پایان فصل جایگاهی در شان این شهر به دست بیاوریم و من هم با تجربه بیشتری به استقلال برگردم.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تقدیر پرسپولیس از سربازی که به سرخ ها ادای احترام کرد / عکس پورعلی گنجی از حضور در بازی اول ایران محروم است سرخیو راموس از رئال مادرید جدا می شود / ادعای رسانه های اسپانیایی خاویر تباس: بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس باید نگران محرومیت از لیگ قهرمانان اروپا باشند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد