Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: مهار آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در شهرک نفت خیابان آذر ۲، اطفای حریق سمند در مسیر میدان تره بار الغدیر از جمله عملیات‌های اجرایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اطفای حریق منزل مسکونی در کوی نبوت خیابان حافظ یک، مهار آتش سوزی جعبه فیوز مینیاتوری منزل مسکونی در منطقه آسیاباد، منزل مسکونی در منطقه پردیس به علت نشت گاز پیک نیک، کنتور برق منزل مسکونی در منطقه نادری بین خیابان مسلم و شریعتی را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور برشمرد.

قنبری اظهار داشت: اطفای حریق در کافی شاپ، مهار آتش سوزی منازل مسکونی در منطقه نیوساید و منطقه گلستان خیابان بوستان به علت در رفتن شیلنگ آبگرمکن در تراس منزل و مهار آتش سوزی پژو ۴۰۵ در کوی مهدیس خیابان یک نیشکر با حضور به موقع آتش نشانان انجام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در مناطق گلستان، منازل ۲۱۶ واحدی حفاری، ملی راه، کوی ملت خیابان ۱۹ اقبال، آریاشهر و کیانپارس نبش خیابان ۵ غربی، ۱۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفای حریق امداد و نجات مسکونی در منطقه منزل مسکونی مهار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز