Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای مقابله با فساد، طراحی نظام جامع شفافیت است.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه خود در رسانه ملی در جمع خبرنگاران درباره برنامه او برای مبارزه با فساد، گفت: در این مسیر برنامه‌هایی را ذیل نظام جامع شفافیت آماده کرده‌ایم که می‌تواند رافع بسیاری از مشکلات در این زمینه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دیوار برداری قاضی زاده برای آزادی قدرت خرید

وی افزود: به عنوان نمونه یکی از راهکارهای اصلی اصلاح سازوکارها مثل ساختارهای نظام برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی، مالیات و بانک‌هاست چرا که معتقدیم اگر سازوکارها مبتنی بر عدالت و قانون شکل بگیرد، خود به خود ضد فساد می‌شود، زیرا فساد در مقابل عدالت است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت‌: دومین عامل فساد اشخاص هستند که در این باره ذیل همان نظام جامع شفافیت، به‌کارگیری نیروهای شایسته طراحی شده است که در انتخاب این نیروها نیز شفاف عمل خواهیم کرد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: سومین موضوع مهم در مقابله با فساد، مراقبت از مدیران به ویژه مدیران تراز اول است که اتفاقاً ما در همین زمینه مورد اعتمادترین افراد را به کار می‌گیریم، اما در عین حال به هیچیک از مسئولان اعتماد نخواهیم کرد تا آن فرد مسئول احساس کند همه حرکات، سکنات، رفتارها و تصمیماتش تحت نظر گرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: نباید رفتار مدیران یک دولت به گونه‌ای باشد که مثلاً بگوییم، چون فلان شخص، به ما کمک کرده و یا در ستاد ما بوده است و یا از تبار و رفقای ماست، فسادش را نادیده بگیریم بلکه اتفاقاً باید محکم و جدی برخورد کنیم. علاوه بر آن در نظام جامع شفافیت، موضوع مهم تعارض منافع را نیز در نظر گرفته‌ایم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی انتخابات 1400 فساد اقتصادی ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری نظام جامع شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد

با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن برمهانی معاون سیما، در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم‌اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام کرده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذیربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتاً نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تأکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است