Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@18:24:41 GMT

دستگیر سردار قلابی حفاظت اطلاعات

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۲۶۷۰

دادستان نظامی مازندران گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان سردار حفاظت اطلاعات سپاه به کارچاق‌کنی در ادارات و دستگاه‌ها می‌پرداخت، دستگیر و بازداشت شد. ناطقان: رحیم رحیمی، اظهار کرد: این شخص در تماس با ادارات دولتی و غیردولتی خود را سردار نجفی از حفاظت اطلاعات سپاه معرفی و از این طریق سعی می‌کرد برای خود و نزدیکانش تسهیلات و امتیازاتی فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره نحوه دستگیری متهم گفت: وی در اردیبهشت سال جاری با اداره کل راه و شهرسازی استان تماس گرفته و با عنوان جعلی سردار نجفی از مقامات حفاظت اطلاعات سپاه، درخواست ملاقات با مدیرکل برای پیگیری نامه‌ای را می‌نماید.

این مقام قضائی گفت: با گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، موضوع در دست بررسی دادسرای نظامی و حفاظت اطلاعات سپاه کربلا قرار گرفت.

رحیمی گفت: به دنبال شناسایی و دستگیری این فرد، در تحقیقات بعمل آمده این بار خود را نیروی حفاظت انصارالمهدی (عج) معرفی و بدون ارائه کارت شناسایی آدرس منزلی را در تهران برای آوردن مدارک شناسایی معرفی می‌کند.

وی افزود: با بررسی‌ها به عمل آمده مشخص شد که این آدرس جعلی است و متهم به دلیل عدم همکاری و قصد فریب با قرار تأمین مناسب روانه بازداشتگاه شد.

رحیمی گفت: تحقیقات تکمیلی نشان داد که نامبرده، مدتی به صورت پیمانی در سپاه مشغول خدمت بوده و در سال ۱۳۸۶ منفک شده و ارتباط استخدامی با سپاه ندارد لذا پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی ارسال خواهد شد.
منبع: مهر برچسب ها: دستگیری ، سردار قلابی ، حفاظت اطلاعات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری سردار قلابی حفاظت اطلاعات حفاظت اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

کد خبر 6097093

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس