Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری تاکید کرد کارگزار پذیرفته جریمه AFC را بپردازد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با طرفداری درباره پرونده شکایت هندی ها از این باشگاه توضیحاتی را رائه داد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما و درباره اینکه کارگزار سرخپوشان قصد دارد جریمه ۴۰۰ میلیون تومانی بابت پرونده شکایت هندی ها را پرداخت کند یا نه گفت:

ما نمی‌توانیم براساس هر مطلبی موضع گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که نه منبع دارد و نه می توان روی آن حساب باز کرد. اگر کارگزار موضع رسمی خود را اعلام کند، به طور حتم ما هم جوابشان را می‌دهیم. البته تا جایی که اطلاع دارم کارگزار قبول کرده این جریمه را پرداخت کند و بیانیه‌ای هم در این باره صادر کرده است.  

ابراهیم شکوری درباره اینکه آیا این جریمه برای یک پست اینستاگرامی سنگین است یا نه گفت:

قوانین بین المللی برای فضای مجازی سنگین است و اگر امکانش وجود داشته باشد استیناف خواهی می‌کنیم. البته این جریمه سنگین باید از سوی مقصر این قضیه پرداخت شود و ما نباید پولی بدهیم.  

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرداخت مطالبات مالی کالدرون ادامه داد:

به هرحال دادگاه عالی ورزش حکم نهایی را صادر کرده است و ما باید طلب کالدرون و دستیارش را پرداخت کنیم. ما باید منبعی برای تامین مبلغ جریمه‌ها در نظر بگیریم تا بتوانیم مطالبات شاکیان خود را بپردازیم.  

او در پاسخ به این سوال که آیا برای پرداخت این بدهی راهکاری اندیشیده شده یا نه هم گفت:

واقعا خیلی سخت است. منابع مالی ما اندک است و با توجه به حضور کارگزار حق درآمدزایی نداریم. بنابراین برای پرداخت این بدهی کار سختی داریم.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا پنجره پرسپولیس بسته می شود یا نه هم اضافه کرد:

سعی میکنیم این طور نشود. امیدوارم همه کمک کنند پرسپولیس بتواند این بدهی را بپردازد.

شکوری در مورد میزان دقیق طلب رادوشوویچ گفت:

کلا 5 درصد از ما طلب دارد. پس مشکلی نیست. من همین امروز با او صحبت کردم. رادو باید برگردد. البته او حرف های دیگری دارد که باید بیاید تا بررسی کنیم. ما هم از او خواستیم برگردد و حق و حقوقش نیز طبق روال پرداخت می شود.

شکوری درباره کمک مالی هواداران پرسپولیس گفت:

ما  هر چهارشنبه مبالغ جمع آوری شده را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تاریخ سوپرجام ایران اعلام شد پنجره پرسپولیس بسته می شود؟ مخالفت مربی جدید رئال مادرید با پروژه سوپر لیگ مدیرعامل باشگاه ایگور تودور: پیرلو با من مثل یک آنالیزور رفتار می کرد؛ فقط به خاطر یوونتوس دستیار شدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی