Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- محمد هاشمی رفسنجانی گفت: کسی که امروز در صحنه انتخابات حضور دارد دارای این توانایی است که مشکلات اقتصادی جامعه را مدیریت کند. بنده در شرایط حساس و خطیر کنونی کشور در بین موجودین انتخابات آقای همتی را «خیرالموجودین» می‌دانم.

به نوشته نامه نیوز، بخش‌هایی از گفتگو با محمد هاشمی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما را بخوایند؛

آیا گزینه‌های موجود در انتخابات می‌توانند مطالبات واقعی مردم را نمایندگی کنند؟

اتفاقا گزینه مناسب در بین گزینه‌های ریاست‌جمهوری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای همتی کمتر شناخته شده‌اند، اما گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری هستند. آقای همتی در زمانی که بنده در صداوسیما فعالیت می‌کردم حدود ۱۲ سال جزو مدیران من در این سازمان بودند و به همین دلیل شناخت خوبی از ایشان دارم. ایشان رابط بین صداوسیما و دفتر حضرت امام و سیداحمد آقا بودند.

ایشان به بیت حضرت امام خیلی نزدیک بودند و به همین دلیل با خواسته‌ها و اصلاحاتی که از طرف بیت حضرت امام وجود داشت، آشنایی داشتند و آن‌ها را پیگیری می‌کردند. تلاش ما این بود که براساس دیدگاه‌های حضرت امام صداوسیما را مدیریت کنیم و آقای همتی در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام می‌دادند.

آقای همتی در حوزه‌های سیاسی و خبر و در حساس‌ترین حوزه‌های مدیریتی صداوسیما فعالیت می‌کردند. پس از آنکه از صداوسیما منفک شدند وارد تحصیلات خود را ادامه دادند و دکترای اقتصاد گرفتند و استاد دانشگاه شدند.

ایشان در زمینه اقتصادی نیز صاحب‌نظر است و دارای تئوری و سبک هستند. در کار‌های پولی و بانکی و در بیمه مرکزی و بانک مرکزی نیز فعالیت کرده‌اند و تجارب خیلی خوبی دارند. در شرایط کنونی مهمترین مطالبه و دغدغه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

برای حل این مشکلات نیز حضور یک اقتصاددان در پاستور می‌تواند کمک بزرگی به بهبود وضعیت کند. شاید برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی است که یک اقتصاددان می‌تواند رئیس‌جمهور شود. آقای همتی نیز در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند.

در پاسخ به برخی که عنوان می‌کنند در انتخابات آینده گزینه مناسب وجود ندارد بنده عنوان می‌کنم اتفاقا گزینه مناسب وجود دارد. شاید شناختی که امثال بنده از آقای همتی دارند بقیه ندارند و به همین دلیل چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند.

به نظر من اتفاق مبارکی رخ داده و کسی که امروز در صحنه انتخابات حضور دارد دارای این توانایی است که مشکلات اقتصادی جامعه را مدیریت کند. بنده در شرایط حساس و خطیر کنونی کشور در بین موجودین انتخابات آقای همتی را «خیرالموجودین» می‌دانم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمد هاشمی خیرالموجودین حضرت امام آقای همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

کد خبر 6093931

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست