Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اشتان مرکزی گفت: ۴۰ هزار خودرو در طرح محدودیت‌های ترافیکی در استان جریمه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ سید علی حسینی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به اعمال قانون متخلفان اظهار داشت: از ابتدای طرح ممنوعیت‌های تردد تاکنون 40 هزار فقره اعمال قانون صورت گرفته شامل جریمه های یک میلیون تومانی، 500 هزار تومانی و 200 هزار تومانی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نزدیک به 72 نقطه از استان را پوشش دادیم و متاسفانه نصب دوربین و هوشمند سازی در اغلب شهرها انجام نشده و اگر هم شده به جز شهرستان اراک قابلیت بهره‌برداری ندارد و کد امنیتی که باید به پلیس راهور ارائه می‌شد، انجام نشده و استانی نیستند که بتوان از طریق استان رصد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تصریح کرد: درخواست داریم برای دسترسی پلیس راه به دوربین های شهری به منظور اعمال قانون و اعمال قانون متخلفان دستور لازم داده شود چرا که کنترل فیزیکی دشوار است و منجر به ایجاد تنش و عدم اعمال قانون متخلفان می‌شود.

ممنوعیت تردد بین استانی از 12 تا 17 خرداد/ واکسیناسیون سالمندان بالای 65 سال از هفته آیندهیک بام و دو هوای ستاد کرونای استان مرکزی/ ممنوعیت تردد شبانه در استان مرکزی خوب یا بد است؟
​​حسینی با اشاره به تردد های شبانه گفت: در سطح شهرها تیم‌های محسوس و نامحسوس فعالیت می‌کنند و با همکاری خوبی که مردم داشتم وضعیت ترافیک شهرها نسبت به وضعیت عادی تقریبا حدود 60 درصد کاهش یافته است و اغلب خودروهایی که در تردد دارند خودروهای خدماتی، انتظامی، عبوری یا دارای مجوز هستند.

وی ادامه داد: طرح ویژه کنترل ترافیکی و عدم تردد پلاک های غیر بومی به داخل استان از امروز آغاز شده و در همین راستا همه دوربین‌ها مجهز شدند و در ورودی استان ها پلاک های غیر بومی را رصد و اعمال قانون می کنند.

انتهای پیام/711/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعمال قانون استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران