Web Analytics Made Easy - Statcounter

طارمی می گوید باید همه بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و ستاره تیم پورتوی پرتغال نسبت به شرایط میزبانی بحرین و وضعیت چمن ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان حین بازدید از چمن ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه منامه اظهار داشت:

چمن وضعیت خیلی خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس و فیلم‌های آن هم مشخص می‌کند، اما نباید بهانه‌ای داشته باشیم. باید همه بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم. اولین بازی ما روی این چمن است و باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم، چون مجبور هستیم که روی این چمن بازی کنیم.

وی با اشاره به میزبانی بحرین از دیدارهای گروه C گفت:

اکنون نمی‌شود کار خاصی انجام داد یا چیزی را تغییر داد. اگر قرار بود استادیوم یا میزبانی را تغییر دهند، باید پیش از این انجام می‌شد. کشورهای عربی دیگری هم بودند که می‌توانستند میزبانی این مسابقات را به عهده بگیرند. اینجا مقدماتی جام جهانی است و ما برای بازی دوستانه نیامده‌ایم. متأسفانه در این شرایط قرار داریم، اما امیدوارم این بازی را با خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم و پیروز شویم، چون نباید بهانه‌ای داشته باشیم.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تاریخ سوپرجام ایران اعلام شد پنجره پرسپولیس بسته می شود؟ مخالفت مربی جدید رئال مادرید با پروژه سوپر لیگ مدیرعامل باشگاه ایگور تودور: پیرلو با من مثل یک آنالیزور رفتار می کرد؛ فقط به خاطر یوونتوس دستیار شدم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان