Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مهرانی عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: «آمنه ابراهیمی» در رشته داستان کودک و «میعاد تاج پور» در رشته تکنوازی عود از شهرستان قشم رتبه دوم، «بتول شهریاری زاده» در رشته طراحی از ناحیه یک و «سمیرا مهری» در ساخت عروسک از ناحیه ۲ بندرعباس نیز دوم و «احسان عباسلو» رشته فتومونتاژ از حاجی آباد سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین «محسن خوشنویسان» در رشته خوشنویسی از کیش و «عبدالحمید انصاری نسب» در رشته شعر بزرگسال شاغل آموزش و پرورش هرمزگان نیز شایسته تقدیر شدند.

این مسوول، جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی، تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک و  پویایی بیشتر معلمان از طریق رقابت‌های سازنده، ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای دانش و مهارت‌های آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

نخستین جشنواره جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند ایران به میزبانی استان فارس در ۴۲ رشته برگزار شد.

 از مجموع ۲۲  هزار و ۸۵ اثر رسیده به نخستین جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند ایران، ۶۰۰ اثر حائز رتبه‌های برتر شدند.

برچسب‌ها اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان فرهنگیان اخبار کنکور فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073731 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)