Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت مدیرعامل باشگاه باید به جای موضع‌گیری برابر هیات مدیره بهتر است به فکر تامین ابزار لازم برای موفقیت تیم باشد.

رضا رجبی، پیشکسوت استقلال در مورد آخرین شرایط آبی پوشان و حواشی پیش آمده برای هیات مدیره این تیم گفتگویی انجام داد.

رجبی در ابتدا گفت:

مقصر تمام اتفاقات و حاشیه‌های باشگاه استقلال احمد مددی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ملزم به تبعیت بی چون و چرا از مصوبات هیات مدیره است. هیات مدیره تشخیص داده که فریادشیران نباید مدیر آکادمی باشد؛ تشخیصی که مورد حمایت تمام پیشکسوتان باشگاه هم هست اما مدیرعامل زیر بار اجرای مصوبات هیات مدیره نرفته است.

وی افزود:

در رابطه با این قانون شکنی نامه‌ای را خطاب به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، کمیسیون ورزش مجلس و مجمع نمایندگان تهران در مجلس تنظیم کرده‌ام؛ این نامه به امضای ۳۰۰ پیشکسوت استقلال رسیده است. چرا نباید قانون در باشگاه استقلال اجرا شود؟

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

مددی چرا باید از فردی که از خارج از باشگاه استقلال آمده و به پیشکسوت استقلال توهین کرده، این اندازه حمایت کند؟

وی تصریح کرد:

این شخص در گذشته پیراهن تیمی که در آن حضور داشته را آتش زده و امروز هم در باشگاه استقلال تیم را به سمت حاشیه هدایت کرده است. مدیرعامل به جای اینکه سعی کند ابزار لازم را برای موفقیت و کامیابی استقلال فراهم کند خود را درگیر اختلاف با هیات مدیره استقلال کرده است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم. فرهاد تیم خوبی ساخته است. اما اگر تیم نتیجه نگیرد، مسوول مستقیم این اتفاق احمد مددی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پیشکسوت استقلال باشگاه استقلال احمد مددی احمد مددی استقلال باشگاه استقلال پیشکسوت استقلال رضا رجبی پیشکسوت استقلال باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم

روی کین که پیش از این هم از هالند و سبک بازی اش انتقاد کرده بود و گفته بود هالند در سطح چمپیونشیپ است، این بار هم بعد از برد پرگل سیتی برابر وولورهمپتون و گلات هالند، از این مهاجم نروژی انتقاد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند