Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتسال ایران در گروه ششم جام جهانی با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است.

تیم ایران برای صعود از گروه خود باید با این سه تیم بجنگد که هر کدام شرایط متفاوتی دارند.

آرژانتین قهرمان دوره قبل مسابقات است و بدون تردید حریفی قدرتمند برای تیم ملی محسوب می شود با این حال خیلی‌ها معتقدند این تیم برای این دوره شانس قهرمانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثال این ادعا می تواند نتایج این تیم در بازی‌های تدارکاتی باشد.

این تیم چندی پیش مقابل ازبکستان به میدان رفت که در  دو دیدار با نتیجه خفیف یک بر صفر حریف آسیایی و نه چندان قدرتمند خود را شکست داد. با این حال یدک کشیدن عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی مقابل این تیم را برای هر تیمی سخت می کند.

صربستان در کنار قزاقستان تنها تیم های اروپایی سید سوم بودند. قزاقستان تیم به مراتب قدرتمندتری از صربستان است و به نظر می رسد ما برای شکست دادن این تیم اروپایی مشکلی نداشته باشیم. این تیم سال ۹۷ با تیم فوتسال کشورمان بازی دوستانه برگزار کرد که تیم ایران موفق به شکست این تیم در دو بازی با نتایج ۶ بر۳ و ۴ بر۳  شد و با آنالیز همین دو بازی می توانیم راه شکست مجدد صربستانی ها را پیدا کنیم.

اما آمریکا ناشناخته ترین تیم این گروه است. تیمی که در سطح بالای فوتسال قرار ندارد و به نظر حریف قدرتمندی برای ایران نیست. تنها وجهه سیاسی این بازی اهمیت دارد که البته کفه ترازو در این بازی به شدت به سمت ایران سنگینی می کند و اگر شاگردان ناظم الشریعه حریف را دست کم نگیرند یک برد شیرین و آسان را کسب خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد