Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:14:10 GMT

پیغام پرسپولیس به رادوشوویچ: پولت آماده است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۹۹۶

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا گلر خود را حفظ کند.

بوژیدار رادوشوویچ طبق وعده‌‌ای که به کادرفنی پرسپولیس داده قرار بود از امروز در تمرینات این تیم شرکت کند اما در اعتراض به مسائل مالی و دریافتی‌هایش همچنان به ایران بازنگشته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ هرچند ساعاتی قبل یکی از رسانه‌های کروات از اتمام حضور این دروازه بان در جمع سرخ پوشان تهرانی خبر داده اما طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس تاکنون نامه‌ای مبنی بر فسخ قرارداد وی به باشگاه پرسپولیس ارائه نشده و البته اگر رادو قصد چنین کاری هم داشته باشد باید روند قانونی را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی در تماس‌های اخیر مدیران پرسپولیس با رادوشوویچ به وی اعلام شده است ۲۰ هزار دلار از پول وی که مربوط به ۱۰ درصد دیگر از قراردادش می‌شود آماده شده و پس از بازگشت به ایران می‌تواند این مبلغ را دریافت کند اما تاخیر وی سبب گلایه پرسپولیسی‌ها شده است.

البته قراردادی که در زمان مدیران قبلی پرسپولیس با رادو بسته شده به ضرر این باشگاه است و اگر وی که از ابتدای حضورش در جمع سرخ‌پوشان دروازه بان دوم تیم بوده اکنون آن را فسخ کند پرسپولیس دچار خسارت زیادی می‌شود.

باشگاه پرسپولیس قبل از بازی با ذوب آهن پنج درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرد تا میزان دریافتی آنها به حدود ۶۰ درصد برسد اما با توجه به اینکه این باشگاه باید به شکل ارزی به رادوشوویچ پول بدهد، این بار هم دریافتی وی به تاخیر افتاد زیرا باید مراحل اداری و مقدمات تبدیل ریال به دلار برای این باشگاه طی شود.

مدیران پرسپولیس منتظر بازگشت وی به ایران برای پرداخت ۲۰ هزار دلار هستند زیرا در شرایط فعلی امکان انتقال پول از طریق حساب ارزی فراهم نیست.

به هر حال با این وضعیت باید دید دروازه بان دوم پرسپولیس حاضر است به ایران بازگردد یا خیر.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها برترین های قرن با محسن بیاتی نیا | رکورد کوتاه ترین تیم منتخب زیر باد و باران! تاریخ سوپرجام ایران اعلام شد پنجره پرسپولیس بسته می شود؟ مخالفت مربی جدید رئال مادرید با پروژه سوپر لیگ مدیرعامل باشگاه ایگور تودور: پیرلو با من مثل یک آنالیزور رفتار می کرد؛ فقط به خاطر یوونتوس دستیار شدم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از اسپوتنیک، به گفته سرگئی شویگو، همکاری روسیه و ایران همواره پویا و چند وجهی بوده است.

شویگو, وزیر دفاع روسیه گفت: «مبارزه مشترک با تروریسم بین‌المللی در سوریه، نمونه بارز روابط دوستانه دیرینه ما است که اخیراً به طور ویژه قابل اعتماد شده‌اند و با موفقیت در حال توسعه هستند.»

محمد آشتیانی وزیر دفاع ایران گفت که روابط مسکو و تهران در حال رسیدن به سطح جدیدی است.

دیگر خبرها

  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس