Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت فقیه و اندیشه مترقی آن، بنیان و شاکله انقلاب ما را تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار 15خرداد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار و اسناد 15خرداد در حسینیه بنی فاطمه شهرستان ورامین با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت:آثار و برکات این نشست ها برای همه روشن و مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خرداد ماه چند اتاق تلخ و شیرین دارد. آزادی خرمشهر، ۲۲ خرداد سالگرد سفر شیرین و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به ورامین و از همه مهمتر شکل گیری مبدا انقلاب اسلامی در 15خرداد که در ایام رقم خورده است.
وی افزود: حضرت امام به موضوع حوادث خردادماه اتفاقی نگاه نمی کرد و بدانیم در این قیام فقط شهید شدن تعدادی انسان بیگناه نبود، موضوع مهم این بود که این حرکت در اوج خفقان و استبداد رژیم شاهنشاهی اتفاق افتاد و شجاعت مثال زدنی قیام کنندگان بخاطر این مسئله از افتخارات مهم آنها به شمار می آید.
نوش آبادی تبعیت مردم این دیار از روحانیت و مرجعیت را به این حادثه بسط داد و اظهار داشت: در این حادثه روحانیت و مرجعیت پیشگام شدند و مردم نیز به روحانیت اقتدا کردند و حادثه خرداد ماه ماندگار شد و به فرموده رهبری این حادثه فراموش نشدنی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره حضرت امام و سیره آن بزرگوار اظهار داشت: حضرت امام خمینی با نگاه تقوا به عرصه مبارزه وارد شدند و امام بزرگوار ما همیشه می‌فرمودند: ما برای خدا آمده ایم و نگاه ایشان توحیدی بود و این اندیشه‌ای الهی، تشکیل حکومت اسلامی را بدنبال داشت و پس از صدر اسلام و حکومت امیرالمومنین(ع) تنها حکومت اسلامی  توسط حضرت امام تشکیل شد.
وی ادامه داد: ولایت فقیه و اندیشه مترقی آن، بنیان و شاکله انقلاب ما را تشکیل داد.

نوش آبادی با انتقاد از کسانی که بدنبال اجرای اسلام انگلیسی و آمریکایی در ایران هستند گفت: بعضی ها می خواهند افکار مردم را سست کند و ناامید کردن مردم بدترین گناه است. مشکلات هست اما ناامید کردن مردم با القا ذهنیت غلط که ما نمی توانیم، یکی از اهداف این افراد برای وابسته کردن ما به خارج است.
نماینده مردم دیار 15خرداد وضعیت فعلی کشور را زیبنده مردم نجیب ایران اسلامی نداست و تصریح کرد: وضعیت فعلی سبب شده تا با عبرت گیری از گذشته، در انتخابات پیش رو بدنبال افرادی باشیم که در صحنه های گوناگون امتحان خود را پس داده اند و قوی هستند، فرد اصلح مورد ما باید امید به آینده و انگیزه خدمت داشته باشد و در کلام مقام معظم رهبری در مورد اصلح ایمان، انگیزه و امید سه کلمه مورد تاکید ایشان می باشد.
نوش آبادی انتخابات را مهمترین موضوع سال جاری دانست و اظهار داشت: کشور یک روح تازه و نفس نیاز دارد. انتخابات مسئولیت و امانت بزرگی است و فرد منتخب اهلیت باید داشته باشند و افراد فاقد صلاحیت در این پست کشور را سال ها از مسیر پیشرفت دور می سازند و این خسارت است،همه باید در این مورد کمک کنند تا کشور نجات پیدا کند و در مجلس هم بنا بر علاج درد های اقتصادی است و مردم با حضورگسترده خود در انتخابت ضمن حفظ  انسجام داخلی در بُعد بین المللی برایمان تولید قدرت ببار خواهد آورد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیام ۱۵خرداد حسین نوش آبادی ولایت فقیه حضرت امام نوش آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قناعت شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهار مدرسه صدرا با ۸۵ کادر آموزشی و ۳۰۰ دانش آموز توسط این اداره کل در نقاط مختلف استان با همکاری آموزش و پرورش ایجاد شده است که در هفته معلم با حضور در این مدارس از معلمان آنها تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تفسیر سوره نور از هفته معلم در مدیریت آموزش و پرورش بیرجند آغاز می شود، افزود: گروهی از دانش آموز به عنوان خبرنگار در قرارگاه نوجوانی روایت پیشرفت با تبلیغات اسلامی استان همکاری دارند که ۱۲۰ نفر از آنها در پنج اردیبهشت روز شکست آمریکا در صحرای طبس، به این شهر برای تولید محتوا اعزام شدند.

قناعت خاطر نشان کرد: تولید محتوا برای مبلغان، اعزام هشت گروه تبلیغی، برگزاری جشن در مدارس، برپایی همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع) از جمله بدنامه های هفته معلم است که توسط تبلیغات اسلامی استان در هفته معلم اجرا خواهد شد.

به گفته وی نشستی با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه ها ی اجرایی استان برای ایجاد هماهنگی برای برگزاری برنامه های در مناسبت مختلف ها در پارک توحید برگزار شد که در این راستا جشنواره فرهنگی و هنری دختر ایران را در پارک توحید برگزار خواهیم کرد.

معاون تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: در صورت امکان ماننددور اول انتخابات از صندوق های سیار به شکل ویژه برای حضور سالمندان در انتخابات استفاده شود.

کد خبر 6093697

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند