Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم اختتامیه وبینار ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که با حضور الهیان رییس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و برخی از مسئولان استان در محل هتل پارس کرمان برگزار شد، به روزرسانی مباحث مربوط به مشاوره، استفاده از ظرفیت علمی اساتید مجرب به منظور ارتقاء سطح آموزش و ایجاد وحدت رویه در مباحث مشاوره‌ای را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق بتواند شرایط بهتری را برای این حوزه و سمن‌های حوزه جوانان در استان کرمان که در این بخش فعالیت می‌کنند، رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی این دوره، در کنار آموزش‌ها به مباحث مربوط به فرزندآوری، فرزندپروری و مشکلات تک فرزندی اشاره شد که جا دارد این دوره مقدمه و شروعی باشد برای اینکه مسائل تفسیر و تبیین شود و بتواند ابعاد این موارد در جامعه خصوصا در مراکز مشاوره‌ای به صمع هم استانی‌ها برسد.

پاریزی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوب‌تری در بحث مسائل اجتماعی برای کشور مان تجربه کنیم.

او با اشاره به افتتاح پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم تصریح کرد: در بحث بیانیه گام دوم با توجه به اینکه مباحث مربوط به بیانیه عمدتاً مربوط به جوانان و نقش جوانان در بیانیه است، امیدواریم جوانان کرمانی با مطالعه، تحقیق و ارائه طرح‌های مطلوب و متناسب با موضوعات بتوانند نقش خودشان را در این مبحث به خوبی ایفا کنند و قطعاً این اتفاق در استان کرمان به خوبی رقم خواهد خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه پارسال شاهد افتتاح سه طرح ملی در استان کرمان بودیم، گفت: یکی از این طرح ها، سامانه ملی امید زندگی، یک سامانه مشاوره‌ای است که امیدواریم کار خود را با قوت بیشتری دنبال کند.

پاریزی افزود: دومین طرح، افتتاح شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی بود که دبیرخانه این شبکه در کرمان است.

او تصریح کرد: کنگره علمی مشارکت‌های اجتماعی نیز سومین برنامه‌ای بود که اسفند ماه پارسال به میزبانی کرمان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امروز نیز شاهد اختتامیه وبینار ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده به میزبانی کرمان هستیم که آموزش‌هایی مطلوبی داشت و دوره تاثیرگذاری بود و امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که داخل استان انجام خواهد شد، این مسئله بتواند به طور مستمر ادامه داشته باشد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: جوانان ما در جای جای میهن اسلامی با تأسی از سیره شهدا بتوانند پرچمدار عزت و اقتدار این کشور باشند و با هم افزایی دستگاه متولی در بخش ها‌ی مختلف، بتوانیم روز به روز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و کشور باشیم.

او با اشاره به آسیب‌هایی که امروز خانواده‌ها را نگران کرده است، افزود: امیدواریم با برگزاری چنین دوره‌هایی و خدمات مشاوره‌ای به هر عنوانی که در سطح استان انجام می‌شود، به این امر کمک کنیم و بتوانیم در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی بازخورد کار خودمان را از دستگاه‌هایی که این آسیب‌ها را رصد می‌کنند، بگیریم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ازدواج جوانان مراکز مشاوره مباحث مربوط ورزش و جوانان استان کرمان مشاوره ای آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی گفت: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ارومیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری اظهار کرد: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه‌شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی افزود: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده بود، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

قریشی تصریح کرد: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است و اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

کد خبر 749738

دیگر خبرها

  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند