Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جبهه اصلاحات اظهار کرد: هم آقای همتی و هم آقای مهرعلیزاده هر دو نفر درخواست جلسه داشتند ولی هنوز جبهه نپذیرفته و نتیجه را اعلام نکرده است و هر زمان نتیجه مشخص شود، اعلام خواهد شد.

«جواد امام»، عضو جبهه اصلاحات ایران، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با اعلام تصمیم اصلاح طلبان برای حمایت از کاندیدا اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبی به صورت شفاف اعلام کرده نامزدی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله مبهم نیست اما اینکه مردم به چه کسی رای بدهند مساله بسیار روشنی است اینکه ما کاندیدایی نداشته باشیم چرا باید به آقای ایکس و ایگرگ رای بدهیم؟ مردم خودشان می توانند تصمیم بگیرند.

او افزود: ما نگفته ایم انتخابات را تحریم می کنیم اتفاقا جواب تحریمی ها را باید کسانی پاسخ بدهند که نمایندگان سلایق مختلف سیاسی را رد صلاحیت کردند.

امام تصریح کرد: آقایان تقاضا کرده اند که به جبهه بیایند و گفتگویی داشته باشند که هنوز به تایید اعضای جبهه نرسیده است و تنها درخواستی از طرف این آقایان مطرح شده است. هم آقای همتی و هم آقای مهرعلیزاده هر دو نفر درخواست جلسه داشتند ولی هنوز جبهه نپذیرفته و نتیجه را اعلام نکرده است و هر زمان نتیجه مشخص شود، اعلام خواهد شد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با بیانیه اخیر مجمع روحانیون مبارز اظهار کرد: این بیانیه خود زنی محسوب نمی شود، شورای نگهبان همه را از دم تیغ گذرانده است و دیگر جایی نمانده که کسی خودش خودش را بزند. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران برنا اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مجمع روحانیون مبارز شورای نگهبان انتخابات عبدالناصر همتی محسن مهرعلیزاده انتخابات 1400 جبهه اصلاحات ایران هم آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • طرح «نور» است یا «زور»؛ روحانیون برای جنگ با که لباس نظامی پوشیده‌اند؟
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است