Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:43:45 GMT

مردی بر اثر حمله خرس در کوه‌های اقلید مجروح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۶۳۹۱

مردی بر اثر حمله خرس در کوه‌های اقلید مجروح شد

به گزارش تابناک به نقل از فارس از شیراز، محمدجواد مرادیان با بیان این خبر اظهار داشت: ظهر امروز طی تماس مردمی در مورد حمله یک قلاده خرس به یک مرد ۶۵ ساله به مرکز دیسپچ استان فارس، که موجب مصدوم شدن وی از ناحیه سر و هر دو پا شده بود، بلافاصله گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: به علت حساس بودن شرایط و سخت گذر بودن منطقه که در ارتفاعات کوه‌های امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید بود، تکنسین‌های اورژانس برای رسیدن به مصدوم در حدود ۴۵ دقیقه کوهنوردی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادیان ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، عملیات امداد و نجات مصدوم که از ناحیه سر و هر دو پا دچار آسیب و شکستگی هر دو دست شده بود به طول انجامید.

رئیس اورژانس فارس خاطرنشان کرد: مصدوم حادثه دیده پس از اقدامات درمانی توسط اورژانس به درمانگاه حسن آباد و سپس به بیمارستان اقلید منتقل شد.

مرادیان مرادیان از مردم خواست از ورود به ارتفاعات و مناطق بکر طبیعی و مکان‌هایی که احتمال زندگی حیات وحش در آن‌ها وجود دارد، خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی حمله خرس اقلید خرس انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین