Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:23:11 GMT

اورژانس هوایی در جاسک استقرار می یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۷۰۷۰

اورژانس هوایی در جاسک استقرار می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر صبح پنجشنبه در دیدار با سرور رئیس اداره اورژانس هوایی کشور، واقع در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان جاسک اظهار کرد: : باتوجه به حوادث غیر مترقبه و بعد مسافت جاده های منتهی به شهر جاسک و همچنین ظرفیت موجود فرودگاهی جاسک، راه اندازی اورژانس هوایی از ضروریات قابل اجرا در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادمهر اضافه کرد: با توجه به وقوع احتمالی حوادث و بلاهای طبیعی مانند سیل، سونامی و زلزله در شهرستان و نقاط صعب العبور کوهستانی و مسافت طولانی بعضی از روستاها به مراکز درمانی در مرکز شهر ، از این رو راه اندازی اورژانس هوایی در جاسک از ضروریات است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت فرودگاه جاسک و برخی استانداردها ، گفت : این مجموعه به عنوان یک ظرفیت در زمان بروز حوادث و بلایای طبیعی و مواقع بحرانی است ، که می تواند در تسریع روند خدمات‌ رسانی به حادثه دیدگان و مدیریت بحران کمک شایانی کند.

وی اشاره ای کرد به سیل دیماه سال ۱۳۹۸ در شرق استان هرمزگان و تصریح کرد: در سیل دی ماه سال ۱۳۹۸ از طریق بالگرد ارژانس هوایی کمک های زیادی برای مردم مناطق کوهستانی جاسک و بشاکرد صورت گرفته شد.

وی افزود : با توجه به استانداردهای لازم در این مجموعه و آمادگی مدیریت فرودگاه، راه ‌اندازی اورژانس هوایی به عنوان یکی از نیازهای ضروری شهرستان میسر است و باید جهت تسریع در راه اندازی آن پیگیری های لازم انجام شود.

وی گفت: نجات جان شهروندان در روستاها در موارد عقرب گزیدگی ،مادران باردار و دیگر موارد اورژانسی با اورژانس هوایی به سهولت امکان پذیر است و می توان جان این عزیزان را با اقدام فوری از مرگ حتمی نجات داد.

کد خبر 5226977

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رادمهر فرمانداری جاسک اورژانس هوایی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان چالش شایستگی آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل واکسن کرونا اراک مشارکت مردم در انتخابات شیراز عکس استانها اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب
  • استقرار تدریجی جو پایدار در البرز/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • استقرار اورژانس در نمایشگاه کتاب
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور