Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در ابتدای این پیام آمده است: نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن، انقلابی، سرافراز و خستگی ناپذیر در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.

در ادامه این پیام آمده است: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است که با گذشت سال ها از رحلت جانسوز آن مرد بزرگ، در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن را فراگرفته و کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه های دشمنان قرار دارد، آموزه های آن پیر فرزانه راهگشاست؛ امام خمینی (ره)، بزرگ مردی بود که با سلوک علمی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی را در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی در این پیام تصریح کرده است: امسال نیز درحالی سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می نشینیم که آرمان های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و باوجود فقدان آن عزیز، تداوم اندیشه و آرمان ‌های ناب ایشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ به برکت وجود نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" محقق شده است و همواره تبیین ابعاد شخصیت و سیره عملی ایشان به عنوان ضرورتی برای جامعه امروز خصوصا نسل جوان در راستای پایبندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مبارزه با ظالمان و مستکبران جهان است.

ناجا در ادامه این پیام می افزاید: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز آن امام عظیم الشان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اعلام می دارد: امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به رهبری حکیمی فرزانه، حماسه تاریخی ای را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان دارد و اندیشه و افکار امام عزیزمان به عنوان میراثی ماندگار برای ملت شهیدپرور ایران اسلامی باقی مانده است و پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و طی طریق آن، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای "مدظله العالی" بر همگان وظیفه است.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امام خمینی قیام ۱۵ خرداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امام خمینی اخبار کنکور امام خمینی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختیهای فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی(س) و آیت‌الله حائری یزدی(ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می گوید و از خداوند کریم می خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز
هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899857

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری