Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات به‌ویژه انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی در ۱۲۱ روستای این شهرستان، ضروری است مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی همکاری لازم با ستاد انتخابات شهرستان را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تفت به بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امیدواریم با همکاری و تعامل بسیار خوب هیئت‌های اجرایی، نظارت شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان برگزار کنیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با اشاره به گستردگی برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از یک سوم روستا‌های استان در این شهرستان تفت قرار دارد و در روز برگزاری انتخابات به دلیل تعطیلی پایان هفته شاهد حضور گسترده مردم از مرکز و سایر نقاط استان به مناطق ییلاقی شهرستان خواهیم بود، تمامی تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم در این مناطق با رعایت قوانین و مقررات و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است.

نوکار با اشاره به قانون منع از استفاده امکانات دولتی در تبلیغ از نامزد‌های انتخابات تأکید کرد: مدیران شهرستان اهتمام خویش را برای اجرای قوانین و مقررات به‌کار گیرند و با برگزاری جلسات توجیهی کارمندان مجموعه خود نسبت به قوانین و مقررات انتخابات آگاه سازند.

فرماندار شهرستان وظیفه مجریان انتخابات را برگزاری باشکوه و سالم انتخابات دانست و اظهار داشت: وظیفه مسئولان اجرایی برگزاری انتخاباتی قانونی با حضور حداکثری مردم است و ما مسئولیت شرعی و قانونی داریم بدون هرگونه جانب داری و اعمال‌نظر و با رعایت بی‌طرفی کامل از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت و محافظت کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام توان خود را برای دعوت مردم به مشارکت در این رویداد مهم و حساس به‌کارگیرند تا با حضور حداکثری؛ هر رأی مردم تیری بر چشم دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس باشد.

نوکار به مشکل کم‌آبی و خشک‌سالی اشاره و از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نهایت تلاش خود را به منظور صرفه جویی در مصرف آب و برق مجموعه تحت نظر خود به کار گیرند تا به یاری خدای بزرگ از این تابستان با کمترین مشکل عبور کنیم.

فرماندار شهرستان با تشکر از تلاش زحمات مدیران دلسوز و زحمتکش شهرستان بر موضوع تکریم ارباب‌رجوع و تسریع در رسیدگی به امور آنان تأکید و اظهار داشت: نظارت بر عملکرد ادارات از سوی دفتر بازرسی فرمانداری و بازرسین نامحسوس انجام می‌شود و در صورتی که در رسیدگی به امور مردم قصور و کوتاهی صورت گیرد با مدیر و کارمند آن اداره بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او در ادامه بیان داشت: تعیین مسئول روابط عمومی ادارات برای پاسخگویی به اصحاب رسانه و افکار عمومی از دیگر اقدامی است که مدیران باید در دستور کار خود قرار دهند تا ضمن تشریح و تببین فعالیت‌های خود، پاسخگوی انتقادات و پیشنهاد‌های مردم باشند و آنان را برای بهبود عملکرد خود به کار گیرند.

فرماندار تفت به تخصیص اعتبارات اشاره و بیان داشت: مدیران شهرستان با توجه به محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات سال ۹۹ نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند تا اعتبارات شهرستان به‌طور کامل جذب شود چراکه تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ بر مبنای عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات سال ۹۹ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 روستائیان شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزاری انتخابات شورا های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل امور عشایری خراسان شمالی از آغاز کوچ بهاره عشایر در این استان خبر داد.

رضا روشن ضمیر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عشایر خراسان شمالی کوچ خود را از مناطق قشلاقی در استان گلستان به مناطق ییلاقی در استان خراسان شمالی شروع کرده اند.

وی گفت: در حال حاضر عشایر در مناطق میانبند در استان مستقر می شوند و بعد از مدت کوتاهی که مناطق ییلاقی آماده شد، به این مناطق کوچ می کنند.

روشن ضمیر افزود: با مرزبانی پاسگاه‌های انتظامی، بسیج، پلیس راه و ... هماهنگ شده و امنیت کوچ عشایر برقرار شده است. از سوی دیگر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا آبرسانی سیار در مکان‌هایی که نیاز است، انجام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی از عشایر خراسان شمالی به صورت مکانیزه امر کوچ را انجام می دهند و برخی نیز غیرمکانیزه کوچ را انجام می دهند. مناطق شاه جهان، گلیل و ... برخی از مناطق ییلاقی عشایر خراسان شمالی هستند که این افراد در آنجا ساکن می شوند.

به گفته مدیر کل عشایری خراسان شمالی، در این استان ۲۶۰۰ خانوار تمام کوچ روی عشایری در این استان زندگی می کنند و البته برخی از خانوار عشایری نیز به صورت نیمه کوچ رو هستند.

وی گفت: عشایر خراسان شمالی دارای ۵۶۰ هزار راس دام سبک است که ۷۵۰۰ تن گوشت قرمز توسط این افراد در استان تولید می شود.

روشن ضمیر خاطرنشان کرد: خشکسالی و نامطلوب بودن وضعیت مراتع طی چند سال گذشته یکی از مشکلات اساسی عشایر این استان بود اما امسال به دلیل بارندگی های خوب صورت گرفته وضعیت مراتع خوب است و این قشر امسال امیدوار به تولید بیشتر هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی